חדשות בעולם

החברים לא הגיעו ליומולדת של בן התשע. ואז הסבתא פרסמה פוסט שגרם לכולם לבכות

אף אחד לא הגיע למסיבת יום ההולדת של נכדה בן התשע. הסבתא החליטה לפרסם פוסט מרגש שזכה לעשרות אלפי צפיות ושיתופים - והמסרים שבו נוגעים לכולנו. אנא שתפו

ג’ארלד בבית החולים, לאחר שעבר את הניתוחים בראשו (צילום מסך)ג’ארלד בבית החולים, לאחר שעבר את הניתוחים בראשו (צילום מסך)
אא

ימי הולדת של ילדים אמורים להיות אירועים משמחים ורוויי כיף והתרגשות, חוץ ממקרה בודד: כשאף לא ילד אחד מגיע למסיבה. או אז, הלב הופך בין רגע ממרוגש ושמח, לעצוב ואפרורי...

זה בדיוק מה שקרה לג'ראלד בן התשע משיקגו, ביום הגדול שלו. "הזמנו 30 חברים מהכיתה שלו למסיבה, וג'ראלד חיכה להם בכיליון עיניים – אבל אף אחד לא הגיע", מספרת אמיליה לארה, סבתו של ג'ראלד, לערוץ הטלוויזיה האמריקני CBS.

"זה פשוט שבר לי את הלב", היא אומרת ומוחה דמעה סוררת מעיניה. "הוא היה לבוש במיטב בגדיו ומחכה בציפייה דרוכה לחתוך את העוגה עם החברים שלו, וככל שהזמן עבר – הבנתי שאף אחד לא באמת מתכוון להגיע".

ג'רלד וסבתו ג'רלד וסבתו

כשהתובנה הזו היכתה בה, החליטה הסבתא לנקוט בצעד שרבים בוחרים בו, ופרסמה פוסט שמאוחר יותר זכה לעשרות אלפי צפיות. לצד תמונה של נכדה, כשהוא שוכב על מיטת בית חולים, כתבה אמיליה לארה כך: "אני הולכת לפרוק עכשיו את המטען הכבד שעל הלב שלי. הנכד שלי בכיתה ב' וכבר עבר לפחות חמישה ניתוחים להרחבת הגולגולת – מה שהופך אותו לאיטי יותר משאר הילדים בכיתה שלו. הוא הילד הכי נדיב ובעל חמלה שאני מכירה. היום הוא חוגג יום הולדת ואמו שלחה 30 הזמנות לחברי כיתתו, מתוכם – 12 אמרו שהם באים".

 

"הוא בסך הכל בן תשע, והוא רק רוצה שיהיו לו חברים"

"בשעה שלוש הוא דאג ששקיות ההפתעה הכי טובות יהיו מוכנות עבור חבריו, התלבש וכבר היה מוכן למסיבה. בשעה חמש, הוא עדיין ישב באותו מקום ולא רצה לחתוך את העוגה שלו – כי אולי חבר אחד בכל זאת יגיע. כשהבת שלי התעניינה עם 12 ההורים שאמרו שהם מגיעים מה קורה, זה מה שהם כתבו לה בתגובה: 'הילד שלנו לא יכול לשחק עם הילד שלך, כי הוא פשוט שונה'.

"הלב שלי נשבר לרסיסים. הוא בסך הכל בן תשע, והוא רק רוצה שיהיו לו חברים. אבל אף אחד לא בא, ואין כרטיסי ברכה ואין מתנות. אז המעט שאני יכולה לעשות בשבילו הוא לבקש מכם שתשמחו אותו ותשלחו לו כרטיסי ברכה, כדי שהוא יראה שיש חברים שאוהבים אותו – אפילו בלי להכיר אותו. אתם יכולים לשלוח אותם אליי, ואני אוודא שהוא יקבל אותם".

עשרות נענו לבקשתה יוצאת הדופן של הסבתא, ולא איחר היום שבו ג'ראלד קיבל עשרות גלויות וכרטיסי ברכה מכל העולם, ובהם איחולים לרוב.

תגיות:סבתאעצובמענייןיום הולדתפוסטנכדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה