חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: מחצית מהיהודים לא מאמינים שיש סיכוי לשלום

אספקת החשמל לרצועת עזה תצומצם, החייל שהודח טען כי לא היה חמוש ונבהל, ומדינת קנזס חוקקה חוק נגד ה-BDS. כל מה שחשוב לדעת

נתניהו ואבו מאזן (צילום: פלאש 90)נתניהו ואבו מאזן (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

הקבינט המדיני-ביטחוני נענה לדרישתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, והחליט לצמצם את אספקת החשמל לרצועת עזה. להרחבה, לחצו כאן.

ארדן ביטל פגישה עם חברי פרלמנט גרמנים שסירבו להגיע למזרח ירושלים: "לא אתן יד לחרם אירופי על מזרח ירושלים", אמר השר לביטחון פנים.

בחור ישיבה נפצע בינוני עד קשה לאחר שנפל מגובה על גרם מדרגות ונחבל בראשו, בשכונת גבעת רוקח בבני ברק. הציבור מתבקש לזעוק בתפילה עבור הבחור שלמה זלמן בן רחל לרפו"ש.

מחצית מהיהודים לא מאמינים שיש סיכוי לשלום: סקר מיוחד מעלה כי היהודים מאמינים פחות ופחות כי השלום קרוב. מחצית מהנשאלים היהודים כלל לא מאמינים שיש סיכוי לשלום, 43% מאמינים שהסיכוי נמוך, ורק 3% מאמינים שהוא גבוה.

חייל מיחידת מגלן שהודח מכיוון שנמלט מהמחבלת בפיגוע הדקירה בשומרון לפני כשבוע וחצי, טוען: "לא הייתי חמוש ונבהלתי". צה"ל בתגובה: "היה צריך לחתור למגע".

 

חוץ

מלניה טראמפ ובנה עברו להתגורר בבית הלבן באופן רשמי: כמעט חצי שנה לאחר שעבר מניו יורק לוושינגטון, מצטרפים אשתו ובנו של נשיא ארצות הברית לבית הלבן.

בריטניה: תרזה מיי הרכיבה ממשלה - ומינתה את אחד מיריביה המרים לשר: ראש ממשלת בריטניה השאירה את שריה הבכירים בתפקידיהם, אבל מינתה את מייקל גוב - מתומכי הברקזיט וממבקריה הבולטים לשר לאיכות הסביבה.

תוצאות סופיות בצרפת: ספירת הקולות בסיבוב הראשון נגמרה, ומפלגתו החדשה של הנשיא צפויה לזכות בכ-75% מהמושבים בפרלמנט ולהחליף כמעט את כל הממסד הפוליטי הקיים.

מדינת קנזס הצטרפה לעוד 20 מדינות בארה"ב שהעבירו חוקים נגד החרם על ישראל (BDS): החוק ימנע מהמדינה לעשות עסקים עם חברות המחרימות את מדינת ישראל.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. הלילה: מעונן חלקית.

שלישי: ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

רביעי: מעונן חלקית. תחול ירידה נוספת בטמפרטורות, והן תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ייתכנו טפטופים עד גשם מקומי קל.

חמישי: מעונן חלקית עד נאה. תחול עליה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשלוםפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה