מעניין

שיימינג נוסח ארה"ב: בני שבע התכוננו לארוחת הצהריים, אלא שאז המורה קראה להם לצד

כשג'אסטין והיילי הוגאן – תאומים בני שבע מארה"ב, ניגשו לקו החלוקה של ארוחות הצהריים בבית הספר שלהם, הם חיכו בתור יפה-יפה עד שהוא הגיע. אלא שאז, מיד לאחר שקיבלו את מגש האוכל שלהם והתכוננו לאכול, קראה להם המורה לצד. מדוע? קראו בכתבה שלפניכם

אא

כשג'אסטין והיילי הוגאן – תאומים בני שבע מארה"ב, ניגשו לקו החלוקה של ארוחות הצהריים בבית הספר שלהם, הם חיכו בתור יפה-יפה עד שהוא הגיע. אלא שאז, מיד לאחר שקיבלו את מגש האוכל שלהם והתכוננו לאכול, קראה להם המורה לצד.

הם לא הבינו מדוע, והיו רעבים מאוד, אבל נאלצו להמתין בסבלנות עד שהמורה תסיים את דבריה. "המורה אמרה להם שהם לא יוכלו עוד להיכנס לחדר האוכל, מכיוון שארוחת הצהריים שלהם לא שולמה", סיפרה מאוחר יותר אמם של התאומים, ליסה הוגאן.

החוב עמד על סך 12.49$ (פחות מ-50 ₪), אך המורה התעקשה שלא לאפשר לילדים האומללים לקבל את מנת המזון היומית שלהם, "ונתנה להם במקום ארוחת צהריים חמה - כריכי גבינה עלובים. אנחנו היינו בשוק כששמענו את זה. אני מכנה את הכריכים האלה 'מזון אסירים'. בלי טעם ובלי ריח".

 

"הדבר האחרון שרצינו לעשות הוא לגרום למבוכה בעניין הזה"

"ומה שהכי מכעיס אותי הוא שבית הספר מעולם לא התקשר אליי כדי להודיע על חשבון שלא שולם", אמרה ליסה. "המורה העדיפה לפעול על דעת עצמה, מבלי לחשוב על ההשפעה מרחיקת הלכת שיש לצעד כזה, על הנפש של הילדים שלי".

כריכי הגבינה שקיבלו הילדיםכריכי הגבינה שקיבלו הילדים

"הדבר האחרון שרצינו לעשות הוא לגרום למבוכה בעניין הזה", מסבירה קייטי סימפסון, מנהלת בית הספר. "עם זאת, הנוהל של בית הספר הוא שהורים שאין ביכולתם לשלם עבור ארוחות צהריים מהקייטרינג, ילדיהם מקבלים כריכי גבינה מסובסדים.

"אנחנו מקפידים לשלוח פתק להורים, עם בקשה לשלם את החוב כדי שהילדים יוכלו להמשיך וליהנות מארוחות מלאות. אם ההורים מעוניינים, הם יכולים גם למלא את פרטיהם בטופס מיוחד, ואז ההודעות האלה נשלחות באמצעות האימייל שלהם. מעולם לא השארנו ילדים רעבים, בין אם לתת להם ארוחות מלאות ובין אם ארוחות אלטרנטיביות", סיכמה המנהלת.

"ובכל זאת, זה מאוד מכעיס אותי", אומרת ליסה. "שום סיבה אינה מצדיקה אפליה בין הילדים, בגלל כמה דולרים בודדים".

תגיות:בית ספרמוריםשיימינגארה"בילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה