חדשות בארץ

ביקור השגרירה בישראל: פגישת תושבים מעוטף עזה וסיור במנהרת טרור

"הלב שלי מלא, והחיים שלי ישתנו בעקבות הביקור", כתבה שגרירת ארה"ב באו"ם לאחר שביקרה בכותל המערבי. "זאת הייתה ברכה לחוות מקום קדוש עם אנשים רוחניים מלאי אהבה"

  • י"ד סיון התשע"ז
ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לאו"ם (צילום: פלאש 90)ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לאו"ם (צילום: פלאש 90)
אא

ניקי היילי, שגרירת ארה"ב לאו"ם, מבקרת בימים אלו בישראל. הבוקר (חמישי) נערך עבורה סיור מוסק מעל שמי הארץ. בסיור השתתפו שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון וסגן הרמטכ"ל, אלוף אביב כוכבי.

השגריר דנון הסביר להיילי על האתגרים הביטחוניים שישראל מתמודדת עמם בגזרה ועל המצב ברצועה תחת שלטון החמאס. "החמאס משקיע את כל משאביו בהתחמשות וחפירת מנהרות טרור רצחניות על חשבון תושבי הרצועה", אמר דנון. "הוא מחנך את ילדי עזה לשנאת ישראל ומונע מהם כל הזדמנות לרווחה ושגשוג".

"החמאס מחזיק באכזריות בלתי נתפסת בגופותיהם של חיילינו הדר גולדין ואורון שאול ז"ל", הוסיף דנון ואמר לשגרירה, שבאחרונה נפגשה עם בני משפחת גולדין. "אנו מעריכים את הסיוע האמריקני למאמצים להחזרתם, ולא נשקוט עד שנשיבם".

בשעות הצהריים תבקר השגרירה במעבר כרם שלום, תיכנס למנהרת טרור ותיפגש עם תושבים מעוטף עזה. לאחר מכן תמשיך השגרירה לביקור בגבול הצפון.

אתמול ביקרה השגרירה ברחבת הכותל המערבי. היא קיבלה מהרב שמואל רבינוביץ', רב הכותל,  ספר של מנהרות הכותל המערבי ואף חתמה בספר המבקרים. "הלב שלי מלא, והחיים שלי ישתנו בעקבות הביקור", כתבה היילי. "זאת הייתה ברכה לחוות מקום קדוש עם אנשים רוחניים מלאי אהבה. שאלוקים יברך את כל מי שבא לכותל המערבי".

השגרירה הפתיעה את מארגני הסיור כאשר השיבה בסירוב להתפלל במקום שגודר במיוחד בשבילה. "אני רוצה להיות כאן כאחד האדם", אמרה וביקשה להתפלל עם שאר הנשים בעזרת הנשים.

"אני נפעמת מאוד מהיחס החם שהציבור בישראל נותן לי", אמרה היילי בתום ביקורה בכותל. "זה לא מגיע לי, אני רק אומרת את האמת. זה מאוד כואב שרק עכשיו אחרי הרבה שנים אומרים בגלוי את האמת".

תגיות:שגרירת ארה"בניקי היילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה