חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: חיזבאללה – האיום הגבוה ביותר של ישראל

אחיות המחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה מבקשות לעזוב, שגרירת ארה"ב באו"ם ביקרה בכותל המערבי, ובחירות בבריטניה בצל הטרור. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

בצל המצב במחלקה ההמטו-אונקולוגית: גם אחיות בבית החולים הדסה מבקשות לעזוב. לטענתן, המצב הנוכחי מסכן את הילדים.

הרמטכ"ל: חיזבאללה נמצא בסדר העדיפויות הגבוה ביותר. לדבריו, ארגון הטרור אמנם ספג מכה קשה במעורבותו בסוריה, אך הוא מהווה איום גבוה על ישראל.

השגריר פרידמן: הנשיא אוהב את ישראלשגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן סיפר כי זכה לחגוג את בר המצווה שלו לפני 45 שנים בכותל. "זה נהדר להיות כאן", אמר בהתרגשות.

ניקי היילי בכותל: "אני רק אומרת את האמת": שגרירת ארה"ב באו"ם, המבקרת בארץ, התפללה בכותל אחרי פגישות עם נתניהו וריבלין: "אני נפעמת מהיחס שהציבור בישראל נותן לי. האו"ם התנהג בבריונות כלפיכם רק כי הוא יכול".

 

חוץ

היום ייערכו הבחירות לפרלמנט הבריטי: בצל שני הפיגועים הקשים שאירעו לאחרונה. האם הטרור המשתולל יסב מכה קשה למפלגה השמרנית? להרחבה, לחצו כאן.

טראמפ: "מרגיש מזוכה מכל החשדות בעקבות הצהרתו של קומי": בעקבות פרסום הצהרתו של ראש ה-FBI המודח בטרם עדותו בוועדת המודיעין של הסנאט מסר פרקליטו של הנשיא הודעה לעיתונות שלפיה הוא שבע רצון מתוכן הדברים. קומי רמז בדבריו כי טראמפ ביקש "להסיר את עננת החקירה".

צפון קוריאה שיגרה מספר טילים: קוריאה הצפונית שיגרה מספר טילי חוף-ים שהגיעו לטווח של כ-200 קילומטרים, כך על פי צבא קוריאה הדרומית.

שנאת דאעש לאיראן13 נרצחו בפיגוע הראשון של דאעש בטהרן, טראמפ תקף את איראן: "מממני טרור מסתכנים שייפלו קורבן לרשע שהם מקדמים".

 

מזג האוויר

היום: תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וברוב הארץ ישרור עומס חום בינוני עד כבד.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 22-39, קצרין 20-35, צפת 24-32, טבריה 20-40, נצרת 22-34, חיפה 21-29, ירושלים 23-34, תל אביב 21-30, אשקלון 20-20, עין גדי 20-40, באר שבע 20-38, ערד 23-36, מצפה רמון 21-35 ואילת 28-42.

שישי: יימשך מזג האוויר השרבי באזורים הפנימיים. בלילה תורגש הקלה בחום.

שבת: תחול תורגש הקלה בעומסי החום, ותחול ירידה ניכרת בטמפרטורות שיהיו קרובות לממוצע העונתי.

ראשון: יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם טמפרטורות רגילות לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה