חדשות בארץ

חיפשתם מידע על מחקרים רפואיים? כעת הכל זמין ברשת

החל מהיום מציג משרד הבריאות אפשרות כניסה לאתר המציג מחקרים קליניים על תרופות וטיפולים שאינם זמינים בשוק. רציתם להשתתף במחקר כזה? הנה ההזדמנות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

גם אתם שומעים מידי פעם על מחקרים קליניים שונים ושואלים את עצמכם איך אפשר להצטרף אליהם? משרד הבריאות יוצא בבשורה חדשה ומדווח על כך שהוא יזם הקמה של אתר למחקרים קליניים, אשר יושק החל מהיום (רביעי).

האתר מציג את המחקרים שמתבצעים על תרופות וטיפולים שונים שאינם זמינים בשוק ונמצאים כעת בשלבי מחקר. באתר יוכל כל מטופל לחפש מחקר הנוגע למחלה שרלוונטית עבורו או לתרופה ניסיונית שהוא רוצה לנסות ולקבל פרטים על האופן המדויק שבו אפשר להצטרף לניסוי.

האתר החדש (צילום מסך)האתר החדש (צילום מסך)

באתר גם אפשר לשמוע על כל מחקר שאושר על ידי ועדת המחקרים של המוסד הרפואי ולקבל פרטים על מיקום המחקר, קריטריונים רפואיים וכדומה.

במשרד הבריאות הדגישו כי מטרתם באתר היא להנגיש את המידע העדכני ביותר בתחום של המחקרים הקליניים שנעשים כיום בארץ, ולמנוע מהציבור את הצורך לברר אצל גורמים שונים את המידע בנושא. האפשרות ליצור קשר עם החוקרים ולהגיע למידע שעד כה לא היה נגיש – עשויה להציל חיים.

מאידך, כמובן שהאתר יסייע גם לחוקרים, שכן ככל שיצטרפו יותר משתתפים למחקרים, כך יעלה הסיכוי לגבש מחקרים חדשים בהשתתפות חולים ישראלים, ולהבטיח שהתוצאות ישקפו את המציאות של האוכלוסייה בישראל.

תגיות:מחקררפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה