מעניין

בת התשע נהגה לנופף לשוטר מדי בוקר מחלון ביתה, וכשזה פסק - לא תאמינו מה הוא גילה

פגישה מרגשת נערכה לאחרונה בין שוטר לבין ילדה שהציל, אחרי 20 שנות ניתוק. את השוטר הטוב שאותו היא מתארת כ'גיבור' של חייה, פגשה קלין סקאלס לאחרונה, לאחר שחיפשה אחריו במשך חודשים אחדים ברשתות החברתיות

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

פגישה מרגשת נערכה לאחרונה בין שוטר לבין ילדה שהציל, אחרי 20 שנות ניתוק. את השוטר הטוב שאותו היא מתארת כ'גיבור' של חייה, פגשה קלין סקאלס לאחרונה, לאחר שחיפשה אחריו במשך חודשים אחדים ברשתות החברתיות.

קלין הייתה בת תשע בלבד, כאשר משפחתה התגוררה בסמיכות לתחנת משטרה בקנזס סיטי, ארה"ב. "היא נהגה לעמוד מול החלון ולנופף לנו לשלום מדי בוקר, כשיצאנו לסיורים הקבועים שלנו ברחבי העיר", סיפרו השוטרים.

אחת מהם נהג לברך את קלין מדי יום ביומו, והילדה הקטנה חייכה אליו, ובירכה אותו אף היא.

אלא שיום אחד – היא פשוט נעלמה. "חיכיתי לראות אותה בחלון, ותחושת הבטן שלי אמרה לי שמשהו לא טוב מתרחש בתוך הבית הזה", סיפר השוטר לחדשות FOX4.

הוא החליט להיכנס פנימה, ללא הודעה מוקדמת – אך מה שמצא הצליח לזעזע אותו. "אף אחד לא היה בבית. מצאתי את קלין כשהיא שוכבת על ספה בכניסה לבית, ומצבה גרוע מאוד. היא הייתה חולה וחלשה מאוד", סיפר.

ג'ף קוולין וקלין בפגישתם המחודשת, כעבור 20 שנהג'ף קוולין וקלין בפגישתם המחודשת, כעבור 20 שנה

 

כעת הבינו השוטרים מדוע נאלצה לגנוב אוכל מהחנות הסמוכה

השוטר הבין מיד כי משהו אינו כשורה, והסיע את הילדה לבית החולים – שם התברר כי היא סובלת מתת תזונה. היא טופלה כראוי, והמשפחה שלה נלקחה לחקירה משטרתית. רק שנים מאוחר יותר סיפרה קלין כי היא גדלה עם שני אחיה הקטנים בבית מזניח במיוחד.  

קלין בת התשע הייתה הבכורה, שלא פעם נאלצה 'לגנוב' אוכל מחנות 'ELEVEN 7' שבתחנת הדלק הסמוכה לביתה. כעת הבינו השוטרים לאשורן, את כל הגניבות הקטנות שלה – שרק חלקן התגלו. "מאז, בכל המצבים הרעים שלי בחיים, דמיינתי את השוטר הגיבור כשהוא אומר שהוא כאן בשבילנו, ושאם נזדקק לו – הוא יהיה שם ותמיד יגן עלינו. ושלא נפחד משום דבר. זה עזר לי להתמודד עם כל כך הרבה מצבים מפחידים בעשרים השנה האחרונות".

עם השנים, הקשר שלהם נותק, אך אף אחד מהם לא שכח זה את זו – ובאחרונה, אחרי חיפושים חוזרים ונשנים מצדה, הצליחה קלין ליצור את הקשר המחודש ביניהם. "יום אחד ישבתי במשרד וקיבלתי אימייל מ'ילדה קטנה שהתגוררה ליד תחנת המשטרה'. מיד ידעתי במי מדובר", מחייך הקצין ג'ף קלווין, הגיבור של קלין ואחיה.

"אני לא יודעת אם הוא מודע לגודל המעשה הטוב שעשה. אבל חשוב לי מאוד שיידע שאני לא שכחתי את זה, ולא אשכח לעולם. הוא פשוט הציל את חיי".

תגיות:גילוישוטריםארה"בנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה