חדשות בארץ

למרות התחזיות הפסימיות: נמצאו רופאים חדשים למחלקה ההמטואונקולוגית בהדסה

לאחר שלושה חודשים בהם היה נראה כי המחלקה ההמטואונקולוגית בהדסה עומדת לקרוס, בשל התפטרות רופאי המחלקה, הודיע מנכ"ל בית החולים על כך שנמצאו להם מחליפים. "פעילות המחלקה תמשיך להתנהל באופן מלא", הוא הודיע

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שלושה חודשים אחרי שהודיעו שישה רופאים במחלקה ההמטואונקולוגית בהדסה על התתפטרותם, תיכנס ההתפטרות לתוקפה ביום ראשון הקרוב, אך למרות החשש הגדול מכך שהמחלקה תיוותר ללא רופאים,הודיע היום (שני) פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים על כך שהם כבר מצאו צוות חילופי שיטפל בילדים החולים, כך שהם לא ייאלצו לנדוד לבתי חולים במרכז, כפי שחששו בתחילה.

"בעקבות התפטרות הרופאים ברור שבימים האחרונים חוזרת ועולה השאלה: מה יקרה למחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים בהדסה", אמר פרופ' רוטשטיין במסיבת עיתונאים שכינס היום. "אני מבקש לענות על השאלה הזאת בקול צלול ושאינו משתמע לשני פנים: פעילות המחלקה ממשיכה ותמשך באופן מלא, כאשר הנהלת הדסה נערכת להבטחת הטיפול בילדים ביום שאחרי". 

הוא גם שטח את הפרטים הבאים: "לשמחתי הצלחנו למצוא מחליף מאוד ראוי למנהל המחלקה – זהו ד"ר גל גולדשטיין שהגיע מבית החולים שיבא.

"למחלקה מצטרף כבר ביום ראשון גם פרופ' יוסי לבר שהוא מגדולי ההמטו-אונקולוגים בעולם. בנוסף, יצטרפו  ביום ראשון מומחי שיבא להמטו-אונקולוגיה והשתלת מח עצם בראשותו של פרופ' עמוס תורן, לצוות תצטרף גם ד"ר איריס קוונצל משיבא. כמו גם מומחים יועצים למחלות מסוימות שיגיעו מספר פעמים בחודש".

פרופ' רוטשטיין גם הודיע על כך שבית החולים שיבא הבטיח כי יתגבר את רופאי המחלקה עד לסיום קליטת הרופאים הקבועים במחלקה, והוא הביע על כך את תודתו.

"הצוות החדש של המחלקה ההמטו-אונקולוגית הוא בשורה אמתית לתושבי ירושלים", חתם המנהל את דבריו, "שיתוף הפעולה הנפלא בין שיבא להדסה הוא רוח חדשה בעולם הרפואי בארץ, העתיד של עבודה משותפת, מומחים יועצים, מחקרים משותפים ואמצעי טיפול חדשניים ומיוחדים שתשיג במאמצים משותפים ומבטיחים בשורה לכל המטופלים בירושלים".  

תגיות:המטאונקולוגיההדסההתפטרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה