מעניין

התלמידים נכנסו לכיתה לפני המבחן הגדול, וזה מה שהם מצאו על השולחנות שלהם

לפני המבחן הגדול - המורה נכנסה לכיתה והשאירה לתלמידים מסרים על גבי השולחנות האישיים שלהם. מה היה כתוב בהם? קראו בכתבה שלפניכם

אא

במקרה של המורה צ'אנדני לנגפורד המלמדת בבית הספר היסודי 'אוורגרין אווניו' בניו ג'רזי – המילים 'מורה טוב הוא מורה לחיים', הם לא עוד אמירה חסרת שחר. לנגפורד היא אחת מאותן מורים יחידי סגולה, שנותנים לתלמידים שלהם כוח והשראה – גם ובעיקר כאשר אף לא אחד במערכת החינוך, 'מצדיע' להם על כך.

את מה שעשתה המורה הזו אשתקד – התלמידים שלה עדיין זוכרים, ויזכרו כנראה כל החיים: היה זה לפני המבחן גדול וקשה, שאמור היה לבחון את היכולות הלימודיות של כל תלמיד ועל פי ההערכה להחליט אם התלמיד אמנם מתאים לעלות לחטיבת הביניים.

צ'אנדני לא הסתפקה באיחולים מלב אל לב לתלמידים שלה, אלא דאגה להזכיר להם כמה הם טובים, מוצלחים ומסוגלים לעבור את המבחן, קשה ככל שיהיה.

על השולחן האישי שלהם כתבה המורה המסורה הודעה אישית לכל תלמיד ותלמיד, ובה הזכירה עד כמה היא מעריכה אותו ועד כמה היכולות שלו הן יוצאות דופן. את ברכותיה מיקדה צ'אנדני בנקודות החוזק של התלמידים, ובאתגרים שכן הצליחו לעמוד בהם במהלך השנה.

לילדה בשם ליז, כתבה המורה כך: "זיכרי שאין מעלית להצלחה. את חייבת לקחת את המדרגות. באהבה, מורתך". לילד אחר כתבה: "הלמידה היא כוח העל שלך. זכור, לעולם אל תפסיק לנסות, ולעולם אל תפסיק לפתח את המוח שלך".

צ'אנדני גם השאירה כמה סופגניות על כל שולחן, כעידוד נוסף.

תגיות:חיזוקמבחןמסרמוריםהעצמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה