מעניין

כוחו של פרק תהילים: תלמיד הרב ארוש משחזר את נס ההצלה המדהים שחווה. צפו

אבישי בן עוזיאל, תלמידו של הרב ארוש - משחזר את נס ההצלה המדהים שחווה, בזכות פרק תהילים אחד (בקושי) שקרא, לפני שיצא לבלות עם חברים ברכבו החדש. הרכב התהפך והתרסק, אך אבישי יצא ללא פגע וגם... עם ספר התהילים שכרית האוויר 'מחצה' עליו. צפו בסרטון ההשגחה המדהים

אא

ביום שבו הוציא אבישי רישיון בגיל 18, הוא קנה רכב. "באותו יום שקניתי את הרכב, ראה אותי הרב אמר לי בוא תקרא תהילים. אמתרי לו: 'מה לי ולתהילים'? בסוף השתכנעתי ואמרתי טוב, נקרא קצת. נפתח לי 'תפילה למשה', ומהעצלנות דפדפתי עם העיניים ולא קראתי את כל העמודים, רק את העמוד הראשון. לאחר מכן, הרב נתן לי את הספר ואמר לי 'תשמור אותו אצלך".

באותו יום יצא אבישי לבלות עם החבר'ה באוטו החדש. הוא שתה קצת, ובדרך חזרה הביתה – עלה על אי תנועה והרכב התהפך. "האוטו עלה באוויר והפך לאקורדיון, וכרית האוויר נפתחה. למזלי לא קרה לי כלום, ואחרי כמה דקות של התאוששות ניסיתי לפתוח את הדלת והיא נפתחה".

לדברי אבישי, ספר התהילים שקיבל מהרב ארוש – היה סגור בתוך תא הכפפות, אך בזמן המכה וההתהפכות – הוא עף לכיוון שלו, וכרית האוויר סגרה אותו עליו. "ביד אחת דחפתי את הדלת החוצה, וביד השנייה החזקתי את ספר התהילים עליי. הוא היה פתוח, וכשהסתכלתי עליו -המילים הראשונות שראיתי הן 'תפילה למשה'.

"באותו זמן לא הכרתי את בורא עולם, ולא היה לנו שום קשר. הייתי בטוח שהמילים 'תפילה למשה' הן השם של הספר, ולכן יצא לי לראות אותן ראשונות. העברתי עמוד אחד וראיתי 'מזמור לדוד'. אז נפל לי האסימון. התחלתי לקרוא והבנתי שמתוך 200 עמודים של הספר, נפתח לי בדיוק הפרק שקראתי עם הרב ארוש.

"הסתכלתי על הרכב – הוא היה מרוסק. ואני – יצאתי בלי שריטה. בתור בנאדם חילוני הבנתי ש'מקריות' לא יכולה לחזור על עצמה כל כך הרבה פעמים. מה הסיכויים שהספר יעוף מתוך תא הכפפות ישר אליי, ייפתח בדף שקראתי לפני שיצאתי לבלות ושהכרית אוויר תסגור את זה עליי באופן כזה שאהיה חייב להוציא אותו איתי החוצה?".

האזינו להמשך הסיפור ולתובנות שהפיק ממנו אבישי:

(קרדיט: ברסלב)

תגיות:תאונהכוחהרב שלום ארושנסתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה