ונשמרתם

בת הארבע לא הצליחה לעמוד על רגליה, ואז ההורים גילו דבר מחריד

"היה לנו בוקר מפחיד מאוד היום", במילים אלו פותחת אמנדה לואיס מארה"ב את הפוסט המצמרר שלה ברשתות החברתיות, לצד סרטון של בתה בת הארבע. בסרטון נראית הילדה האומללה כשהיא מנסה לעמוד על רגליה – ללא הצלחה. מה גרם לזה? קראו בכתבה שלפניכם

בעיגול: אוולין בת הארבעבעיגול: אוולין בת הארבע
אא

"היה לנו בוקר מפחיד מאוד היום", במילים אלו פותחת אמנדה לואיס מארה"ב את הפוסט המצמרר שלה ברשתות החברתיות, לצד סרטון של בתה בת הארבע. בסרטון נראית הילדה האומללה כשהיא מנסה לעמוד על רגליה – ללא הצלחה.

ההורים המבוהלים, שנאלצו לראות את בתם בחוסר אונים מוחלט, כשהיא בוכה ומבוהלת – לא ידעו מה לעשות. "אוולין החלה להתנהג מוזר אתמול בלילה. היא לא רצתה לעמוד אחרי האמבטיה וללבוש את הפיג'מה שלה. עזרתי לה לעמוד ולהיכנס למיטה. היא הייתה קצת עצבנית, אז בסופו של דבר ישנתי איתה במיטה כל הלילה".

האם חשבה שבבוקר ייטב מצבה, והילדה תוכל שוב לצעוד על רגליה – אך התבדתה. "הבוקר היא שוב התקשתה לעמוד. היא בקושי יכלה ללכת או לזחול, ולא הצליחה להשתמש בידיים שלה. צילמנו כמה סרטונים ושלחנו אותם למשפחה שלנו, כדי לבדוק האם יש להם מושג במה מדובר ומה קרה לבת שלנו. לבסוף החלטנו לקחת אותה לחדר המיון, אחרי שמצבה הידרדר. בעקבות ההיסטוריה המשפחתית שלנו עם מחלת הסרטן – מאוד חששנו שמדובר בזה".

אוולין הקטנה כפי שהופיעה בסרטון שפרסמו הוריה אוולין הקטנה כפי שהופיעה בסרטון שפרסמו הוריה

 

נעים מאוד - שיתוק קרצייתי

אמנדה ממשיכה לתאר את הסיוט שעברו, וכותבת כי בבית החולים הבינו הרופאים כמעט מיד במה מדובר. "הרופא דיבר איתנו קצרות, ואמר שמדובר במקרה נדיר שהוא עצמו ראה רק 7-8 מקרים כאלה, במהלך 15 השנה האחרונות. הוא הורה לצוות האחיות לסרק את ראשה של בתנו, מחשש שכנראה מדובר ב'שיתוק קרצייתי'".

תחילה חשבה אמנדה שהרופא מתלוצץ עמה, אך כשהקרצייה הראשונה בצבצה פתאום על הקרקפת של אוולין – היא הותירה אותה בקיפאון מוחלט, חסרת מילים. "אני כל כך שמחה שלקחנו אותה לבית החולים בזמן, ושזה לא היה משהו חמור יותר", כתבה. "הרופא הסביר לנו שההתנהגות המוזרה של אוולין, מתרחשת לרוב אצל כלבים, כשהללו סובלים מהצקה של קרציות. למרבה המזל הכל בסדר, אבל רציתי לשתף אתכם על מנת שתהיו מודעים. אני מרגישה רע עם זה שלא ראיתי את הקרצייה הזו מוקדם יותר, אבל באמת שבחיים לא הייתי חושבת שמדובר בקרצייה וזה מטורף שחרק כזה קטן – יכול לעשות כזה דבר.

"אנחנו עדיין בחדר המיון, אבל עכשיו הקרצייה כבר הוסרה ואוולין תתחיל להרגיש טוב יותר ותחזור לעצמה תוך שעות ספורות. היא מתלוננת הרבה שהראש שלה מגרד, אבל חוץ מזה – היא בסדר. בעלי ואני עדיין בשוק ממה שקרה לתינוקת הקטנה שלנו, ואני שמחה שהצלחנו לעורר מודעות לנושא החשוב הזה. זה לא שכיח, אבל טוב להיות מודעים לכך שאם הילדים שלכם מרגישים חולשה בידיים או ברגליים ולא מצליחים לקום, אתם צריכים לחפש קרצייה".

תגיות:הוריםהליכהילדיםסכנהקרציות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה