חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: האם טראמפ חשף את מיקומן של הצוללות הגרעיניות?

הרב יהודה מוצפי הובא למנוחות, השר ליצמן מתערב במשבר ומתייצב לצד הרופאים שפרשו, וטראמפ חשף את מיקומם של הצוללות הגרעיניות. כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

הרב דניאל בר-מוחא, רב היישוב מצפה רמון, נהרג בתאונת דרכים בגדרה: תושבי מצפה רמון קיבלו בזעזוע את הבשורה המרה בהסתלקות רבם הנערץ, וספדו לו תוך שהם מזכירים כיצד היה אהוב על הבריות ופעל רבות להחדרת ערכי היהדות בקרב התושבים. להרחבה, לחצו כאן.

הרב יהודה מוצפי זצ''ל הובא למנוחות: רבה של צפת הרב שמואל אליהו ספד בהלוויה ואמר כי "הרב יהודה היה עסוק בתורה, בעבודה ובגמילות חסדים. היתה לו מסירות נפש למרן זצ"ל".

עצמון מינס ינהל את המאגר הביומטרי: שר הפנים דרעי מינה את עצמון מינס לראש הרשות לניהול המאגר הביומטרי. ''אדם ראוי ומקצועי, עם רקורד מקצועי מהמעלה הראשונה''.

האם השכולה נאמה באו"ם: אמו של עזרא שוורץ ז"ל שנרצח בפיגוע בישראל נאמה באו"ם: "הרוצח של הבן שלנו מקבל תגמול על רצח חפים מפשע".

ליצמן מתערב במשבר בהדסה ומתייצב לצד הרופאים שפרשו: שר הבריאות דורש ממנכ"ל הדסה כי השתלות מח עצם בילדים החולים יבוצעו רק ע"י רופאי ילדים המומחים להמטו-אונקולוגיה. בנוסף מבקש השר כי תינתן "מעטפת טיפולית ייעודית לילדים, הכולל צוות חינוכי, עבודה סוציאלית ותמיכה רגשית".

 

חוץ

טראמפ חשף את מיקומן של הצוללות הגרעיניות: מתמליל שיחה טלפונית בין נשיא ארה"ב לנשיא הפיליפינים שפורסם ב'ניו יורק טיימס', עולה כי טראמפ חשף לנשיא הפיליפינים על שליחת שתי צוללות גרעיניות לאזור צפון קוריאה על רקע המתיחות שם: "הן הטובות ביותר בעולם" אמר טראמפ בשיחת הטלפון

מרואן ברגותי פונה לבדיקות בבית חולים והוחזר לכלא: מנהיג שביתת האסירים הפלסטינים מרואן ברגותי פונה לבדיקות בבית החולים עקב מצבו המחמיר והוחזר לתאו בכלא קישון שבצפון. ביממה האחרונה פונו לבית החולים כ-150 אסירים ביטחוניים, מרביתם הוחזרו לאגפים.

 

מזג האוויר

הלילה בהיר עד מעונן חלקית. מחר: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. בהרים ובפנים הארץ צפויה עליה קלה בטמפרטורות. ביום שישי: נאה. הטמפ' יהיו ללא שינוי ניכר.

תגיות:ליצמןכותרות הערבהרב יהודה מוצפי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה