חדשות בארץ

שנה לאחר התאונה המחרידה שבה איבדו את בנם הפעוט משה מתנאל – הוריו חובקים בן

שנה בדיוק חלפה לה מאז שתאונת הדרכים המחרידה בצומת גמזו – גבתה את חייו של הפעוט משה מתנאל עמנואל ז"ל בן השנתיים, לאחר שרכב המשפחה התנגש בעוצמה בכלי רכב אחר. הבוקר חובקים הוריו בן נוסף ומודים לקב"ה על רחמיו שאינם כלים

אא

לפני כשנה, עם ישראל כאב את מותו בטרם עת של הפעוט משה מתנאל ז"ל – שנפצע קשה בעקבות ההתנגשות המחרידה של רכב המשפחה ברכב אחר, ומאוחר יותר נפטר מפצעיו. כזכור, בני משפחתו של משה מתנאל ז"ל חזרו משמחה משפחתית בשעת לילה, והתנגשו ברכב אחר בצומת גמזו – מודיעין, הממוקם בין כביש 443 לכביש 444.

כתוצאה מהתאונה, נפצעו בני המשפחה בדרגות שונות: האב מיכאל יעקב נפצע קלות, האם אסתר נפצעה באורח בינוני ושוחררה כעבור ימים אחדים כשהיא במצב יציב, ואחיו בן השנה של משה מתנאל נפצע גם הוא.

משה  מתנאל אושפז בבית החולים 'אסף הרופא' עם פגיעה קשה, והרופאים נאבקו על חייו במשך מספר ימים – אך לדאבון הלב הוא לא שרד את הפגיעה, והשיב נשמתו לבוראה.

הבוקר (ד') חובקים ההורים בן נוסף בשעה טובה ומוצלחת, שבזכותו 'נתרפאה המשפחה' אחרי השנה הקשה שעברה, לדברי האב. "אנחנו מודים לקב"ה על הבן החדש, ועל רחמיו שאינם כלים", אמרו ההורים.

צפו בתיעוד המצמרר של משה מתנאל לפני מותו (ושיהא זה לעילוי נשמתו):

(קרדיט: דף 'תפילה למשה' בפייסבוק)
תגיות:תאונהפעוטותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה