חדשות בארץ

טראמפ הגשים חלום לחולת סרטן בת 10

אמילי בת ה-10 מתמודדת כבר 7 שנים עם מחלת הסרטן. חלומה: להיפגש עם נשיאים וראשי ממשלות התגשם אתמול כאשר נפגשה עם נשיא ארה"ב טראמפ

  • כ"ח אייר התשע"ז
טראמפ, גשייד ואמיליטראמפ, גשייד ואמילי
אא

אמילי, ילדה מתוקה בת 10, מתמודדת בגבורה כבר 7 שנים עם מחלת הסרטן. החלום שלה מקורי: להיפגש עם נשיאים וראשי ממשלות. בעבר נפגשה אמילי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה רובי ריבלין וכן עם ראשי ממשלות ונשיאים מרחבי העולם.

כאשר שמעה אמילי על ביקורו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, החלום החל לצוף בקרבה והיא פנתה לשימי גשייד, מנכ"ל ארגון החסד 'רחשי לב', בבקשה שיגשים לה את חלומה ויפגיש אותה עם הנשיא טראמפ.

גשייד נעתר לבקשתה והחל לפעול מול אנשי הבית הלבן בבקשה לתאם מפגש. כבר בפנייתו הראשונה של גשייד נעתרו אנשי הבית הלבן לבקשתו ואישרו מפגש בין השניים. אנשי הבית הלבן אף הנפיקו הזמנה מיוחדת לאמילי להיפגש עם הנשיא.

אתמול (שלישי) התגשם חלומה של הילדה החולה והנשיא טראמפ נפגש עמה בחדר צדדי ב'יד ושם'. במהלך המפגש התעניין הנשיא במצבה הרפואי ושאל לשלומה. השניים שוחחו מספר דקות, כאשר טראמפ סיפר לאמילי על תפקיד הנשיאות, ולאחר מכן קיבל בתודה את הציור שציירה אמילי עבורו.

שימי גשייד מנכ"ל ארגון 'רחשי לב', אמר ל'בחדרי' כי "זה היה אחד המפגשים המרגשים ביותר - שמחנו לראות את רחשי הלב של הנשיא טראמפ".

"הייתה היענות חיובית ורצינית מצד אנשי הבית הלבן, כבר בפנייה הראשונה שלי אליהם", מוסיף גשייד. "ב'יד ושם' ישבנו בשורה הראשונה - עם סגל א' של אנשי הבית הלבן. לאחר הנאום של טראמפ, המפגש המרגש יצא לפועל בחדר האחורי ב'יד ושם'".

תגיות:מחלת סרטןסרטןדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה