חדשות בארץ

הטייס הגוי של טראמפ הפתיע את בעל חנות היודאיקה, ורכש טלית מהודרת ויקרה. מדוע?

בשעות הבוקר קיבלתי בעל חנות יודאיקה בתל אביב, שיחה מאדם שהזדהה כטייס של טראמפ, וביקש לרכוש טלית. "הגעתי אליו ללובי של המלון עם מבחר גדול של טליתות. הטייס התרגש מאוד מהעובדה שהגעתי במיוחד עבורו, הודה לי על כך בחמימות ואף רכש את הטלית הכי מהודרת ויקרה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בנימין, בעל חנות יודאיקה 'דרך המסורת' בתל אביב, הופתע נוכח שיחת הטלפון יוצאת הדופן שקיבל היום (ב') בבוקר. על הקו היה אדם שהציג עצמו, לא פחות ולא יותר, כטייס של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ – שביקש לרכוש טלית.

"בשעות הבוקר קיבלתי שיחה מפתיעה מהטייס של טראמפ, שאמר לי כי הוא מעוניין לרכוש טלית אך אין באפשרותו להספיק ולהתארגן לטיסת החזור של הנשיא טראמפ – שתמריא בעוד כמה שעות", סיפר בעל החנות ל'בחדרי חרדים'. "משכך, הוא שאל אם אוכל להגיע אליו למלון, וכמובן שנעתרתי בחיוב לבקשתו".

בנימין לא חשב פעמיים, לקח עמו מבחר טליתות ונסע עם צוותו היישר לאחד ממלונות היוקרה בתל אביב, שם שהה הטייס של הנשיא. "הגעתי אליו ללובי של המלון עם מבחר גדול של טליתות. הטייס התרגש מאוד מהעובדה שהגעתי במיוחד עבורו, הודה לי על כך בחמימות ואף רכש את הטלית הכי מהודרת ויקרה", סיפר בנימין.

מסתבר שהטייס רכש את הטלית היוקרתית כמתנה עבור חבר יהודי שלו, שמתגורר בחו"ל ומי שהמליץ לו על חנות היודאיקה של בנימין הוא לא אחר מאשר העסקן החרדי משה בראון מבית שמש, שמכהן כנהגו הפרטי של הטייס בעת ביקוריו בארץ.

תגיות:טליתגוייםטייסדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה