חדשות יהדות

איוונקה אחרי הביקור בכותל: "הטמנתי פתק במקום הקדוש ביותר לאמונה שלי"

אחר שתועדה כשהיא צועדת יחד עם רעיית הנשיא מלניה אל עזרת הנשים של שריד בית מקדשנו, כשדמעות התרגשות נקוות בעיניה - איוונקה טראמפ-קושנר העלתה את רשמיה לחשבון הטוויטר שלה וריגשה אלפים

(צילום בעיגול: מנדי הכטמן, פלאש 90)(צילום בעיגול: מנדי הכטמן, פלאש 90)
אא

איוונקה טראמפ-קושנר, בתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - העלתה את רשמיה מהביקור ההיסטורי של הפמליה הנשיאותית בכותל המערבי, וכתבה כי הייתה זו חוויה משמעותית ביותר עבורה.

כידוע, איוונקה (או בשמה היהודי יעל) התגיירה ונישאה לאיש העסקים היהודי ג'ארד קושנר, המכהן כיד ימינו ואיש סודו של הנשיא. בטרם ביקורה, הבהירה איוונקה כי לא תקבל את הצעת הרפורמים להתפלל עם אביה ובעלה בעזרת הגברים, ולעורר מהומות מיותרות בשל כך.

לאחר שתועדה כשהיא צועדת יחד עם רעיית הנשיא מלניה אל עזרת הנשים של שריד בית מקדשנו, כשדמעות התרגשות נקוות בעיניה – העלתה איוונקה לחשבון הטוויטר שלה תמונה שלצדה כיתוב המתאר את התחושות שעלו בה בזמן שהטמינה את הפתק. "הייתה חוויה משמעותית לבקר במקום הקדוש ביותר לאמונה שלי, ולהטמין פתק תפילה במקום", כתבה.

תמונותיה של איוונקה מהמאורע ההיסטורי הצליחו לרגש אלפי אנשים ברחבי הרשת, ובתקשורת העולמית הפכו מילותיה אלו לשיחת היום. "איוונקה הראתה היום לעולם, עד כמה היא יהודיה", כתב ה'דיילי מייל', תוך שהוא משבח את לבושה הצנוע.

צפו בתיעוד המרגש:

(קרדיט: חדשות 2 Online)

תגיות:איווינקה טראמפכותל תפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה