חדשות יהדות

יוצאת ה"אח הגדול" מתחזקת: "אני הולכת לשיעורי תורה שעושים אותי בנאדם יותר טוב"

בראיון גלוי שנעשה עמה בימים האחרונים - יוצאת 'האח הגדול' מעיין אשכנזי, מתארת את השינוי הרוחני בחייה, שהחל לקרום עור וגידים לפני חודשים ספורים ותפש תאוצה באחרונה. בין היתר כולל התהליך הזה נטילת ידיים מדי בוקר, הדלקת נרות שבת, נסיעה לאומן והשתתפות בשיעורי תורה קבועים מדי שבוע

האח הגדול (צילום: פלאש 90)האח הגדול (צילום: פלאש 90)
אא

אל שורת הסלבס שמפגינים סימני התחזקות בזמן האחרון – מצטרפת גם יוצאת 'האח הגדול' מעיין אשכנזי, שסיפרה לפני ימים אחדים על שלל פעולות שהיא מקפידה עליהן כחלק ממגמת ההתחזקות שהחלה לפני חודשים ספורים.

"אני הולכת לשיעורי תורה פעם בשבוע, והם עושים אותי בן אדם יותר טוב", אמרה בראיון למדור 'מסלול' של 'ידיעות אחרונות'. כוונתה לרב ישראל ניסים לוגסי אותו הכירה לפני כשנה, ומאז היא מקפידה לפקוד את שיעורי התורה שלו, שמתקיימים בבית כנסת בעיר בת ים. "הרב נותן פרשנויות לחיי היומיום, כמה אסור לדבר לשון הרע וכמה חשוב להיות סובלני לסביבה. ואני שואפת להיות בנאדם טוב". בתוך דבריה ציינה אשכנזי כי היא אף נוטלת ידיים בכל בבוקר, ומקפידה על הדלקת נרות שבת.

מכתבה אחרת, שנעשתה עמה לאתר 'מאקו' לפני כשלושה חודשים – עולה כי הרב לוגסי הוא יותר מ'עוד' רב, בעבור אשכנזי. מסתבר שהוא נחשב לדמות מפתח בחייה, מלווה אותה כבר תקופה ארוכה ומשמעותית, ומייעץ לה בכל החלטה הרת גורל.

מקורביה סיפרו כי מאז ומתמיד הייתה בחורה מלאת אמונה, אך מיום שפגשה ברב לוגסי – היא מתחזקת ביתר שאת, ומקבלת על עצמה עוד ועוד קבלות בדת. לפני כחצי שנה הצטרפה אשכנזי לטיול בקברות צדיקים באומן – לאחריה התבטאה ואמרה כי הייתה זו חוויה מעצימה, שבכוונתה לחוות שוב בקרוב.

תגיות:התחזקותהאח הגדולסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה