חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הלכה לעולמה המרגלת הישראלית בלבנון

הנשיא טראמפ מגיע הבוקר לישראל, הממשלה אישרה את סבסוד הצהרונים, ומחקר מוכיח כי מרבית ההפלות נובעות מבעיה בעובר ולא מבעיה אימהית. כל מה שחשוב לדעת

שולמית (שולה) קישיק-כהן (צילום: פלאש 90)שולמית (שולה) קישיק-כהן (צילום: פלאש 90)
אא

בראש החדשות

הביקור ההיסטורי: הנשיא טראמפ מגיע לישראל: בשעה 12:15 ינחת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל. להרחבה, לחצו כאן.

 

חדשות

ראש הממשלה בטקס הפתיחה לכבוד 50 שנה לשחרור ירושלים ולאיחודה: "הזוי הניסיון המחפיר להפקיע את זיקתנו לירושלים. איננו צריכים לתרץ או להתנצל על הנוכחות שלנו בירושלים. הר הבית והכותל תמיד יישארו בריבונות ישראל".

הלכה לעולמה המרגלת הישראלית בלבנוןבגיל 16 נישאה שולמית (שולה) קישיק-כהן לסוחר יהודי-לבנוני בביירות ובמלחמת העצמאות העבירה לישראל מידע על סוריה ולבנון. היא נעצרה ונידונה לעונש מוות, אך עונשה הומתק ובמלחמת ששת הימים שוחררה בעסקת חילופי שבויים ועלתה לישראל. אתמול היא הלכה לעולמה בגיל 100. להרחבה, לחצו כאן.

הממשלה אישרה את סבסוד הצהרונים: הממשלה אישרה אתמול פה אחד את תוכנית סבסוד הצהרונים של שר האוצר משה כחלון, המהווה נדבך מרכזי בתוכנית "נטו למשפחה".

היזהרו מצריכה עודפת של משככי כאבים: מספר המרשמים למשככי כאבים מסוג אופיואידים הוכפל בעשור האחרון בבריטניה. הרופאים מזהירים מפני התמכרות ותופעות לוואי שיכולות לפגוע באיכות החיים.

מרבית ההפלות החוזרות נובעות מבעיה בעובר ולא מבעיה אימהית: מחקר שנערך במכון הגנטי באיכילוב מצא כי הסיבה השכיחה ביותר להפלות חוזרות היא הפרעה אקראית בהרכב הכרומוזומים בעובר.

ביקור טראמפ: הקבינט אישר חבילת הקלות לפלסטיניםחרף התנגדות שרי הבית היהודי אושרו חבילת הקלות לפלסטינים ביניהם אישורי בנייה בשטחי C, ופתיחת מעבר אלנבי 24 שעות.

פתח תקווה: ילד חרדי נפל מהאופניים ומצבו קשהילד חרדי בן 6, תושב פתח תקווה, נפל מהאופניים עליהם רכב ונפצע באורח קשה. הוא פונה כשהוא מונשם ומורדם לבית החולים שניידר. אנא הרבו תפילה עבור בנימין בן פסיה אלקא.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית בעננות בגובה רב. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת וייעשה מעט חם מהרגיל לעונה. הלילה: מעונן חלקית עד מעונן. גשמים מקומיים ירדו בצפון הארץ וייתכנו גם במרכזה. ייתכנו סופות רעמים יחידות בעיקר בצפון הארץ.

שלישי: מעונן חלקית. צפויה ירידה ניכרת בטמפרטורות והן יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. עד שעות הצהריים ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ.

רביעי: נאה. תחול עלייה קלה בטמפרטורות, אך הן יוסיפו להיות מעט נמוכות מהרגיל לעונה.

חמישי: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. תחול עלייה בטמפרטורות, בעיקר בהרים, והן ישובו להיות רגילות לעונה.

תגיות:דונאלד טראמפכותרות ב-60 שניותביקור הנשיא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה