חדשות יהדות

פרובוקציה חדשה? מה חיפשה אשת התקשורת צופית גרנט בקהילה חרדית בטבריה

תקרית מביכה התרחשה לעיתונאית ואשת הטלוויזיה צופית גרנט, בזמן שהגיעה לצלם סדרה על חרדים בקהילה החרדית בטבריה. איך זה הסתיים?

  • כ"ה אייר התשע"ז
בעיגול צופית גרנט (צילום ארכיון: פלאש 90)בעיגול צופית גרנט (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

ושוב "רשת" מסתבכת. במסגרת צילומים לסדרה עבור הזכיינית, הגיעה אמש העיתונאית צופית גרנט לקהילה החרדית בטבריה, תלתה שלט אילוסטרציה עליו נכתב: "אזהרה חמורה, אין לעבור ברחובותינו בבגד בלתי צנוע". מספר תושבים שהבינו כי כאן מתבשלת לה פרשת גיא הוכמן נוספת נזעקו לעברה בבקשה שתסיר את השלט ולא תייצר "פייק ניוז". הם לא הסכימו לתת לה לצלם, עד שנאלצה לעזוב את המקום.

לטענת גרנט היא לא חיפשה שום פרובוקציות להסית נגד חרדים, אלא מדובר בסך הכל באילוסטרציה שתצוין בכתובית בזמן שידור התכנית.

תושב השכונה, רון קובי, שצילם את המתרחש, הסביר לאתרynet  מדוע התושבים לא הסכימו שהדבר יצולם: "הלכתי לראות מה קורה שם, ואני רואה שיש אנשים חרדים שתולים מודעות, ולאט לאט אני מבין שצוות הצילום תולה את המודעות. ניגשתי אליהם, והסברתי שיש מחלוקת קשה בין חרדים לחילונים, ושזה פייק ניוז, כי החרדים בשכונה הזאת לא תולים שלטים בדרך כלל".

מרשת נמסר בתגובה: "צופית גרנט מצלמת סדרת דוקו דרמה, ולא מדובר בפרובוקציה אלא בקטע מבוים. כשישודר בטלוויזיה תופיע כתובית אשר מציינת שזאת אילוסטרציה.

בסדרה ישנם חלקים אשר מפאת רגישותם לא יוכלו להיחשף, ולכן צופית בחרה להשלימם בצילומי אילוסטרציה. מי שכותב אחרת לא מבין את עבודת הקודש שצופית עושה, והוא בעצמו מייצר שנאת חינם".

תגיות:צופית גרנטרשתטבריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה