חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טראמפ החליט - השגרירות לא תעבור לירושלים

הפרוטוקולים של מלחמת ששת הימים נחשפים, פולארד ערער בפעם השלישית על תנאי שחרורו, והחללית הישראלית מתקדמת צעד נוסף בדרך לירח. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

הפרוטוקולים של מלחמת ששת הימים נחשפים: לקראת ציון יובל למלחמת ששת הימים, המלחמה ששינתה את פני המזרח התיכון, מפרסם ארכיון המדינה חומרים שהיו גנוזים במשך 50 שנה. להרחבה, לחצו כאן.

הוחרמו כספים ממשפחות רוצחי הנעריםכוחות הביטחון החרימו הלילה רכבים וסכומי כסף ממשפחות רוצחי שלושת הנערים החטופים הי"ד. דובר צה"ל מסר כי מדובר בכספים שהחמאס העביר למשפחות הרוצחים.

בפעם השלישית: ג'ונתן פולארד ערער על תנאי שחרורו: הישראלי שהורשע בריגול למען ישראל וריצה 30 שנות מאסר ערער על התנאים המגבילים, הכוללים מעקב אחר מחשבו ומיקומו. הרכב של שלושה שופטים טרם הכריע בנושא.

עוד צעד לחללית הישראלית בדרך לירח: שלבי התכנון של החללית הישראלית כבר הסתיימו, וכעת מתכוננים לשלבי הבניה והניסוי שיסתיימו ב-2018.

תאונת צניחה בצה"ל: לוחם מגלן התרסק על הקרקע ונפצע בינוני-קשה. מחקירה ראשונית עולה כי הלוחם נסחף אל מחוץ לשטח הרחיפה ופגע בחומת בטון.

אנשי ברגותי מאשימים: הרשות פועלת בניסיון להביא ל"חיסול השביתה": הרחוב הפלסטיני סוער לנוכח האשמות בסביבת ברגותי כי הרשות בהובלת אבו מאזן, פועלים בניסיון "לחסל את שביתת הרעב".

 

חוץ

ראש FBI לשעבר יפקח על חקירת קשרי טראמפ ורוסיה: רוברט מולר, שעמד 12 שנים בראש ה-FBI, מונה לתובע מיוחד בחקירה. מולר היה קודמו בתפקיד של קומי, שעמד בראש החקירה עד להדחתו.

טראמפ: בשלב הזה שגרירות ארה"ב לא תעבור לירושלים: הנשיא האמריקני החליט שלא להעביר את שגרירות ארצות הברית מתל אביב לבירה בשלב זה, כך לדברי בכיר בבית הלבן.

 

מזג האוויר

היום: מעונן בעננות בגובה בינוני ורב. תחול עליה בטמפרטורות, ובפנים הארץ ובהרים יהיה חם מהרגיל עד שרבי. החל משעות הצהרים תנשבנה לאורך מישור החוף רוחות צפוניות חזקות.

שישי: מעונן חלקית והטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. יתכן טפטוף.

שבת: מעונן חלקית עד מעונן, בצפון הארץ ובמרכזה צפוי גשם מקומי, ובצפון הארץ אף יתכנו סופות רעמים יחידות. צפויה ירידה נוספת בטמפרטורות והן יעשו נמוכות מהרגיל לעונה. ינשבו רוחות ערות.

ראשון: נאה עד מעונן חלקית ותחול עליה בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשגרירות ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה