חדשות בעולם

149$ לכרטיס טיסה לארה"ב? הנה האותיות הקטנות: כמה באמת זה יעלה?

אלפים התנפלו היום על אתר חברת WOW, משם ניתן להזמין טיסות לארה"ב ב-149 דולר לכיוון. אמנם המחיר לדרך הלוך מדויק, אבל בבדיקה קצרה מסתבר שבחזור תאלצו לשלם בין 300 ל-400 דולרים ויותר. אז אולי זה לא משתלם כל כך

  • כ"א אייר התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

רק אתמול פתחה באופן רשמי חברת התעופה של איסלנד WOW AIR (וואוו אייר) את הזמנות הטיסות גם מישראל באתר האינטרנט שלה – כולל הזמנות בשפה העברית.

כולנו התלהבנו מהחברה החדשה שתגרום לנו לטוס לארה"ב תמורת 149 דולרים בלבד. אלפי ישראלים כבר רכשו כרטיסים. אבל מבדיקה יסודית ובעיקר באותיות הקטנות, מתברר שזה לא כל כך זול כמו שחשבתם, אם כי עדיין זול יותר משאר החברות.

קודם, שלא תטעו: אין כרטיס ישיר לארה"ב במאה ארבעים ותשעה דולר. הטיסות מחייבות עצירת ביניים דרך בירת איסלנד, אליה יימשכו הטיסות כ-7 שעות, וממנה ליעדי צפון אמריקה עוד כ-6 שעות.

עוד חשוב לדעת כי ההבטחה לטיסה לארה"ב ב-149 דולר לכיוון קיימת רק בזמנים מסוימים ולא בכל תאריך שיתחשק לכם. הטיסות עצמן יחלו רק בחודש ספטמבר, שהוא חודש אלול השנה.

כך, למשל, יקרה בטיסה הלוך בתאריך 18 בספטמבר. אם תרצו להוסיף מזוודה אחת במשקל עשרים קילו, תצטרכו לשלם תוספת של שבעים דולר. כלומר במסגרת כרטיס "וואו פלוס" הכולל גם הגנה מביטולים, המחיר יזנק ל-255 דולר לטיסת ההלוך.

אם שאלתם בקשר לטיסת חזור, המחיר הזול ביותר לשהות של שבוע-שבועיים למשל עומד על 410 דולר לטיסת חזור – ו-516 דולר אם תרצו להוסיף מזוודה ולשדרג את הכרטיס למוגן מפני ביטולים. טיסות חזור מניו-יורק בסוף אוקטובר או בחודש נובמבר למשל יחלו ב-310 דולר ללא מזוודה.

אוכל, בינתיים, תצטרכו כנראה להביא מהבית. לא ידוע עדיין אם החברה תאפשר הזמנת מזון מהדרין ומה יהיה מחירו.

עבור מזוודה במשקל של 20 ק"ג בקו תל אביב-ניו יורק, למשל, תשלמו 69.99 דולר לכיוון. עבור טרולי שאיתו תעלו למטוס, תשלמו 49.99$ לכיוון. תיק יד קטן (או תרמיל גב קטן) לא יעלו כסף. עבור רצון לשבת יחד עם בני המשפחה או חברים קרובים תשלמו 6.99$ לכיוון, עבור מושב רגיל בשורות האחרונות של המטוס. מושב רגיל בקדמת המטוס יעלה לכם 7.99$, מושב עם תוספת מקום לרגליים (המרווח הרגיל הוא 31" והמועדף - 34") - על כך תשלמו 19.99$ לכיוון, ואם תעדיפו מושב שהוא גם רחב וגם כולל מרווח לרגליים תשלמו 29.99$ נוספים.

בשורה התחתונה. לפני שאתם רצים להזמין את הכרטיס הנכסף של החברה האיסלנדית, עליכם לחשב היטב האם המחיר הזול שווה באמת לעומת החברות האחרות, ומה תצטרכו להוסיף.

תגיות:טיסהמחיריםארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה