פעילות הידברות

הזוכה בפרס הראשון של פרויקט הספרים: "הופתעתי, בכלל לא ידעתי שיש הגרלה"

עדן ממגדל העמק זכתה בהגרלה שנערכה בין התורמים לקמפיין חלוקת הספרים של הידברות. "ידעתי מהרגע הראשון שאני חייבת לקחת חלק בקמפיין", היא מספרת, "אפילו שבכלל לא שמתי לב שיש הגרלה". ביום ראשון הקרוב - הגרלה #2

אא

שיחת הטלפון שהגיעה אתמול (שני) לעדן ממגדל העמק תפסה אותה בדיוק בעיצומו של יום עבודה. "אמרו לי שמדברים מארגון הידברות", היא נזכרת, "אבל לרגע אחד לא חשבתי שהם רוצים לספר לי על כך שזכיתי בפרס. האמת היא שבכלל לא ידעתי על כך שיש הגרלה, לא ידעתי שיש לי אפשרות לזכות".

עדן היא אחת מתוך מאות משתתפים שכבר תרמו מכספם עבור הפרויקט החדש של ארגון הידברות. פרויקט שבמסגרתו יופצו 20 אלף ספרי יהדות מחזקים של הרב זמיר כהן, הרב פנגר, הרב שלום ארוש, וכן ספרי ילדים וספרונים מחזקים. הספרים יופצו בספריות עירוניות, בבתי חולים, בבסיסי צה"ל, בבתי אבות, במספרות, במקומות ציבוריים, ובעוד מגוון מקומות שבהם הציבור ייתקל בהם כביכול 'במקרה'.

"מוכרחים להצטרף למשימה"

"כשראיתי את הפרסומת על הקמפיין החדש הרגשתי שאני חייבת לקחת בו חלק", מספרת עדן. "אני בעצמי התחזקתי לפני כעשר שנים דרך הידברות ומאז יש לי בלב פינה חמה לארגון. כשאני חושבת על המקום שבו הייתי בעבר ועל המקום שבו אני נמצאת כיום, ההרגשה שלי היא שהרבה מזה היה בזכות הספרים שנחשפתי אליהם בתחילת הדרך. אישית, אני יכולה להעיד מקרוב על כך שהם כל כך מחזקים. כי הם חוללו אצלי שינוי אמתי בחיים, ממש מן הקצה לקצה".

עדן החליטה לקחת חלק בקמפיין ולהשתתף בו. "תרמתי סכום נכבד, אבל לא לפני שווידאתי שמדובר באמת בספרים מסוימים שעבורם רציתי לתרום. כמו למשל הספר 'המהפך' שברור לי שמוכרחים להפיץ אותו בכמה שיותר עותקים, כי הוא ספר חיוני ויש חשיבות עצומה לכך שהוא יהיה נגיש לכולם. אחרי שווידאתי את שמות הספרים שמשתתפים, תרמתי לקמפיין".

והיא גם חוזרת ואומרת: "בכלל לא ידעתי שיש הגרלה, לא חשבתי שאזכה. הטלפון הגיע אליי ממש בהפתעה. זכיתי בסוף שבוע באחד מהמלונות שנתנו לי לבחירה. בארגון היו מאוד לארג'ים איתי. הביאו לי רשימת מלונות ורשימת תאריכים, ונתנו לי לבחור".

לסיום מבקשת עדן להעביר את המסר הבא: "אני חושבת שכל מי שזכה כבר להתקרב, צריך לזכור שיש גם אנשים אחרים שעוד לא זכו. כדי שגם הם יזכו להתקרב לאמת, אנו מוכרחים לדאוג לכך שתהיה להם נגישות לחומרים ולספרים מתאימים. אז נכון שיש כיום אתרים ואפשר לראות הרבה דברים מחזקים ברשת, אבל זה אף פעם לא מספק, ולפעמים דווקא ספר שמתגלגל פה, או דיסק שמתגלגל שם, אלו דברים שיכולים לעזור ולפתוח עולמות חדשים. ברור לי שזה שווה את ההשקעה, ואישית אני מרגישה שזוהי זכות גדולה להיות שותפה בכך".

להשתתפות בפרויקט הפצת הספרים, וכן לכניסה להגרלה #2 - הקליקו כאן

תגיות:קמפייןזכייההידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה