חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: נאבקים על חיי הפעוטה שהורעלה מחומר הדברה

תקרית דיפלומטית בכותל, משרד התחבורה מסרב לחייב התקנת אמצעי למניעת שכחת ילדים ברכב, וחשד כי צפון קוריאה אחראית למתקפת הסייבר. כל מה שחשוב לדעת

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

חדשות

נאבקים על חיי הפעוטה שהורעלה בחומר הדברה: בבית החולים זיו בצפת ממשיכים הרופאים להיאבק על חייה של נועה חיה בת צופית, ששפכה על עצמה חומר הדברה כששהתה עם הוריה בבית סבתה. אנא הרבו בתפילה.

בג"ץ: לעת עתה לא יוקם תאגיד חדשות נפרדבמהלך שידור מהדורת החדשות הראשונה של תאגיד השידור הציבורי הוציא בג"ץ צו על-תנאי, שמונע למשך חודש את הפיצול בתוך התאגיד.

עקב התפרצות חצבת באירופה: לאור דיווחים על 6,000 מקרי חצבת ברחבי אירופה, מי שלא חוסן נגד חצבת במסגרת שגרת החיסונים, צריך להתחסן על פי הוראות משרד הבריאות.

תקרית דיפלומטית בכותל - בגלל ביקור הנשיא דונלד טראמפחברי הצוות האמריקני המכינים את ביקור הנשיא טראמפ בישראל טענו כי הכותל הוא שטח בגדה המערבית, ועוררו תקרית דיפלומטית בין ישראל וארצות-הברית.

אושר לקריאה ראשונה: יום מחלה שלא שולם עבורו לא יקוזז מצבירת ימי מחלה. ח"כ מקלב: "זוהי עשיית צדק ויושר עם העובדים".

משרד התחבורה מסרב לחייב התקנת אמצעי למניעת שכחת ילדים ברכב.

 

חוץ

חשד: צפון קוריאנים אחראים למתקפת הסייבר הבינלאומית: שתי חברות טכנולוגיה מסרו שיש סימנים שמעידים על כך שארגון האקרים שמזוהה עם צפון קוריאה אחראי למתקפת הכופר הגדולה בהיסטוריה.

ארה"ב: "רוסיה צופה מהצד באסד רוצח המונים": מחלקת המדינה טוענת שסוריה הוציאה להורג אלפי אסירים והשליכה את הגופות למשרפה - ומפנה אצבע מאשימה לרוסיה, בעלת בריתו של אסד.

דיווח בארה"ב: טראמפ חשף מידע מודיעיני בפגישה עם בכירים רוסי: על פי הדיווח ב"וושינגטון פוסט", הנשיא האמריקני חשף מידע הקשור לדאעש במהלך פגישתו עם שר החוץ הרוסי ושגריר רוסיה בארה"ב. על פי גורמים בכירים, חשיפת המידע עלולה לגרום נזק מבצעי ומדיני.

 

מזג האוויר

היום: נאה, צפויה ירידה קלה נוספת בטמפרטורות. בפנים הארץ ובהרים עדיין חם מהרגיל.

רביעי: מעונן חלקית בעננות בגובה רב. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

חמישי: מעונן חלקית בעננות בגובה בינוני ורב. תחול עלייה קלה בטמפרטורות. ייתכן טפטוף. משעות הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך החוף.

שישי: מעונן חלקית עם ירידה ניכרת בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה. ייתכן גשם מקומי קל.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחומר רעיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה