חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: נס בחזור ממירון - הרכב התהפך, הנוסעים נפצעו קל

ראש ישיבת קרית מלך הובא למנוחות, המחבל שפצע את הדיין השתולל בבית המשפט, וכחלון אמר "לא" לבג"ץ. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

הרכב התהפך, ובני המשפחה נפצעו פצעים קלים בלבד: אב וארבעה מילדיו נפצעו במצב קל לאחר שהתהפכו עם רכבם בכביש 90 בסמוך למפגש ציפורה, בדרך חזור ממירון לירושלים.

נתניהו לארה"ב: "העברת השגרירות תקדם את תהליך השלום": בלשכת ראש הממשלה נתניהו מגיבים הערב לדבריו של מזכיר המדינה האמריקני רקס טילרסון. "העברת השגרירות תקדם את תהליך השלום ותתקן עוול היסטורי".

ראש ישיבת קרית מלך הובא למנוחות: אלפי תלמידים אבלים ובוכיים ליוו היום למנוחת עולמים את הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצ"ל, מגדולי ראשי הישיבות בדורנו.

מכת היתושים במודיעין עילית: עשרות אלפי תושבי מודיעין עילית הסובלים ממכת יתושים בלתי נסבלת וחריגה בהיקפה. מקור התופעה: מי השופכין של הפלסטינים ברמאללה.

כחלון אמר "לא" לבג"ץ: שר האוצר מסרב להצעת בג"ץ להחזיר לחקיקה חוזרת בכנסת את החוק המטיל מס על מחזיקי שלוש דירות.

בשורה למטופלים בקנאביס רפואי: בהנחיית שר הבריאות יקוצרו זמני הטיפול לקבלת קנאביס רפואי. כמו כן, ניתן יהיה לצרוך קנאביס רפואי גם מחוץ לבית המטופל.

המחבל שפצע את הדיין - תקף באגרופים בבית המשפט: היאבקות חריגה נצפתה היום בביהמ"ש, במהלך דיון במשפט המחבל הרוצח מחיפה. שינאווי הכה באגרופים את הנוכחים, עד שלוחמי 'נחשון' הצליחו להשתלט עליו בכוח רב.

מצלמות בבתי אבות: השרים לא החליטו: ועדת השרים לחקיקה דחתה את ההכרעה בנוגע להצעת החוק שתחייב מוסדות סיעודיים להתקין מצלמות.

מתקפת הסייבר לא הצליחה לחדור לצה"ל: צה"ל חשף את התאג והכומתות החדשים של אגף התקשוב. קצין בכיר: ''רמת ההגנה של חברות אזרחיות נמוכה מזו של הצבא''.

מציל חיים בדרך ממירון: החוזרים ממירון דרך בקעת הירדן נתקלים בשנים האחרונות ביוזמה מיוחדת, תחנת רענון לשתיה ומנוחה במעבר הבקעה.

 

מזג האוויר

הלילה: יתכנו מגבלות ראות לאורך החוף. מחר: הטמפרטורות ירדו במקצת בעיקר בהרים. יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ. ביום שלישי מזג האוויר יהיה נאה, צפויה ירידה קלה נוספת בטמפרטורות. בפנים הארץ ובהרים עדיין חם מהרגיל.

תגיות:כותרות ב-60 שניותטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה