חדשות יהדות

שנה לאחר האסון: שמחה בבית משפחת לסרי

שנה אחרי האסון הכבד שפקד את משפחת לסרי, כאשר בנם שמעון יוחאי ז"ל טבע למוות – אמש בא אחיו הצעיר בברית האירוסין

  • י"ח אייר התשע"ז
הרב מיכאל לסרי (צילום: פלאש 90)הרב מיכאל לסרי (צילום: פלאש 90)
אא

שמחה במשפחת לסרי, שנה לאחר האסון: אמש (מוצ"ש) יצחק מרדכי לסרי (20), בנו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, בא בברית האירוסין עם הבחורה הודיה חדד (20) מבני ברק.

בחג השבועות האחרון הוכה עם ישראל בתדהמה, כאשר נודע ששמעו יוחאי לסרי, בנו של הרב מיכאל לסרי – טבע למוות. למרות האסון הכבד שפקד את המשפחה, המשיך הרב לסרי לחזק את עם ישראל בכלל, ומשפחות שכולות בפרט.

"מאז שנפטר בני היקר, בחג השבועות, הגעתי לנחם ב-30 בתי אבלים", סיפר הרב לסרי חודשיים לאחר ששכל את בנו. "לכולם אמרתי: 'צריך להגיד 'הלל' לקדוש ברוך הוא. הוא יודע בדיוק מה הוא עושה. אלוקים רוצה רק את טובתנו"

הרב לסרי המשיך והעניק עצה מיוחדת באמצעותה אפשר לעבור את כל ניסיונות העולם הזה. "ברגע שאדם יש לו שכל ויש לו רגש והוא יודע להבדיל ביניהם – הוא יכול לחיות את כל החיים בשמחה ובטוב לבב", אומר הרב לסרי.

המראיין לא יכל היה להתאפק ושאל: "הרב, האם בכל זאת אין לך לפעמים רגעי עצב?" והרב ענה: "צריך לדעת כשהרגש פועם – לתת לדמעות ליזול ואז להמשיך. חייבים לדעת את זה. אלה שמתרסקים פשוט נותנים ליצר הרע להשתלט עליהם".

הרב לסרי המשיל את הניסיונות בעולם הזה למטוס שנקלע לכיס אוויר. "אתה יודע, כשיש כיס אוויר במטוס זה מפחיד. כולם רועדים. אבל אדם אחד ראה תוך כדי כיס אוויר וכולם רועדים ילדה קטנה שממשיכה לצייר כאילו כלום לא קורה. שאל אותה 'איך את לא מפחדת?' ענתה הילדה 'אבא שלי הוא הטייס, אני סומכת עליו" והרב עבר לנמשל "יש לנו אבא טייס. צריך פשוט לסמוך על ה'. הוא רוצה רק את טובתנו והוא יודע בדיוק מה הוא עושה".

צפו: הרב לסרי בשיחה אישית לאחר פטירתו של בנו שמעון יוחאי ז"ל:

תגיות:אירוסיןהרב מיכאל לסרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה