חדשות בארץ

לא יאומן: שדד ילדה באיומים והפחדות, כדי לזכות במכשיר הטלפון שלה

מקרה שאירע אתמול (ד') בנתניה, מצטרף לרשימת עשרות המקרים שנרשמו בשלוש השנים האחרונות: בחור בן 30 תושב נתניה, גנב מכשיר סלולארי מילדה בת תשע, תוך איומים והפחדות בעזרת סכין גילוח

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

העלייה הדרמטית של מקרי גניבת מכשירי טלפון מילדים – היא לא דבר חדש. בשנתיים האחרונות, הולכת התופעה ותופסת תאוצה, היות ועבור השודדים מדובר בפלח אוכלוסייה שנחשב ל'טרף קל'.

מקרה שאירע אתמול (ד') בנתניה, מצטרף לרשימת עשרות המקרים שנרשמו בשלוש השנים האחרונות – ביניהם אף כאלה של שודדים שהיו חמושים בסכינים ואופנועים, וחזותם המאיימת שכנעה מאות ילדים ונערים, להיפרד 'יפה' לשלום ממכשיר הטלפון שלהם.

בחור בן 30 תושב נתניה – גנב אתמול (ד') מכשיר טלפון סלולארי מידה של ילדה כבת תשע – תחת איומים והפחדות, ככל הנראה בעזרת נפנוף של סכין גילוח מול עיניה. אביה של הילדה, שהגיע למקום בכדי לעזור לבתו ולחלץ אותה מידי העבריין המסוכן – 'חטף' גם הוא איומים על חייו, בטרם הצליח הגנב להימלט מהזירה.

שוטרי משטרת נתניה שהגיעו למקום, פצחו בסריקות על פי התיאור שניתן להם, והצליחו לאתר את הבחור ולקחתו לחקירה. בקבוק בירה ותער נמצאו על גופו במהלך חיפוש גופני, והוא נעצר ויובא היום (ה') לחקירה בבית המשפט."זו תופעה מסוכנת וחמורה, שעלתה מדרגה והולכת ומתגברת מדי יום", כך אמר בעבר ל'מאקו' רפ"ק משה קליין, קצין חקירות במשטרת שדרות. "אין יום שאנחנו לא נתקלים בגניבות או מעשי שוד נועזים של סמארטפונים, בקרב ילדים ונערים. ואם תשאל אותי – זה יכול גם להסתיים ברצח.

"אני מעריך שיש מקרים לא מעטים שלא מדווחים למשטרה, כי בני נוער מפחדים להתלונן או בגלל שהמכשירים ישנים. ייתכן שגם ההורים לא רוצים לחשוף את ילדיהם לחקירות, או שהם חוששים שאותם נערים שודדים – ירצו לנקום, ויפגעו בילדיהם. הנזק, בכל מקרה – מורגש בכל מקום".

ומילא נזק חומרי, אך מה לעשות כאשר מדובר בנזק הנפשי שנחרט בנפשם של הילדים הצעירים, שלאחר מקרה שכזה – כבר חוששים לצאת לרחוב?

תגיות:שודמכשירטלפוןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה