הורים וילדים

האם שהואשמה בשכחת בתה ברכב: "אנשים כותבים דברים מכוערים, בלי להבין מה קרה"

ביום שני האחרון (8.5.17) נדרשה ל' מאזור נתניה, לעמוד מול ניסיון לא פשוט כלל וכלל: בתה הפעוטה ננעלה ברכב שניות לאחר שאימה יצאה ממנו, אך ל' לא משה מהרכב ואף מיהרה והזעיקה את כוחות הביטחון לזירה. כעת היא מתייחסת להאשמות הנוראיות שהופנו כלפיה

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ביום שני האחרון (8.5.17) נדרשה ל' מאזור נתניה, לעמוד מול ניסיון לא פשוט כלל וכלל: בתה הפעוטה ננעלה ברכב שניות לאחר שאימה יצאה ממנו, אך ל' לא משה מהרכב ואף מיהרה והזעיקה את כוחות הביטחון לזירה.

"זה קרה מיד אחרי שהנחתי אותה במושב המיועד לה", משחזרת ל' האם, בראיון ל'MYnet נתניה'. "לאחר סיבוב עם התינוקת שלי, חזרנו לרכב. סוג הרכב הוא כזה שמתניעים עם כפתור: השלט בתיק 'מזהה' אותי כשאני מתקרבת לרכב, ובלחיצה על כפתור בדלת – הרכב נפתח.

"לחצתי על הכפתור והושבתי את הילדה שלי בכיסא הבטיחות. לאחר מכן הכנסתי את התיק עם השלט למושב האחורי. לקחתי את העגלה, ורציתי להכניס אותה לתא המטען – אבל הוא לא נפתח. אז הלכתי לדלת הקדמית וניסיתי לפתוח אותה, אבל גם היא לא נפתחה. ניסיתי לפתוח את שאר הדלתות, ולא הצלחתי. פתאום קלטתי שהתינוקת שלי ננעלה בתוך הרכב, ובאותו רגע – התקשרתי למשטרה".

במשטרה ביקשו ממנה להמתין עד להגעת ניידת. "העדפתי לא לשבור את החלון, מהפחד שאפצע את הבת שלי. חיכיתי למשטרה כדי שהיא תעשה את זה בצורה בטוחה יותר", היא מסבירה.

"אנשים כותבים דברים כל כך מכוערים, בלי להבין בכלל על מה מדובר"

על הטענות שנשמעו כלפיה על כך שנהגה בחוסר אחריות ושכחה את בתה ברכב – מזדעקת ל' וטוענת לחפותה: "הבת שלי לא נשכחה. הייתי איתה בכל רגע מאז שזה קרה, והשגחתי עליה. אפילו לרגע אחד מיום לא לידתה, לא עזבתי את בתי ובטח שלא שכחתי אותה ברכב".

בדקות הקריטיות שחיכתה עד לבוא המשטרה, הגיעו בינתיים צוותים של 'איחוד הצלה', ששברו את החלון והוציאו את התינוקת כשהיא בריאה ושלימה. וגם על האיחור הזה, יש לה לאם הזו, מה לומר: "אם הייתי רואה שהם מתעכבים, הייתי שוברת את החלון לבד. אנשים כותבים דברים כל כך מכוערים, בלי להבין בכלל על מה מדובר. אבל גם אני למדתי את הלקח של החיים שלי – תמיד תמיד להשאיר דלת פתוחה, כדי שאם האוטו יינעל, תהיה לנו שליטה".

אבל היום גם אנשים טובים באמצע הדרך, שלא רק שלא שפטו – גם היו שם כדי להציע עזרה. "אחרי שהוצאנו את הילדה, היו אזרחים מדהימים שהביאו לי מים, והציעו לי להירגע טיפה בבית שלהם. ועל כך אני אסירת תודה", אמרה.

תגיות:אימהותרכבשכחת ילדים ברכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה