חדשות בארץ

שוב זה קרה: נהג נפל לתהום ונמצא רק כעבור מספר שעות

נהג התדרדר עם רכבו אל התהום בסמוך להר הכרמל בחיפה. כפי הנראה - לאחר שהוא לא הגיעו למקום היעד יצאו לחפש אותו ומצאו את הרכב בוואדי

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

יומיים אחרי התאונה הקשה בה נפל רכבם של בני הזוג גדיש אל התהום באזור מעלה עקרבים, ובשל בעיות קליטה הם חולצו רק כעבור כחמש שעות, זה קורה שוב.

בתאונה קשה שהתרחשה היום (שישי) נפל גבר כבן ארבעים וחמש עם רכבו אל תוך תהום, בסמוך לחניון גן לאומי הר כרמל בחיפה.

כוחות ההצלה הגיעו לחלצו לקראת הצהריים, אולם עוברי אורח ציינו כי התאונה התרחשה ככל הנראה מוקדם יותר, אך מכיוון שהנהג הפגוע לא היה בהכרה, נבצר ממנו להזעיק עזרה. אלו שאיתרו אותו היו מכריו שראו שהוא מתמהמה ואינו מגיע למקום היעד. הם יצאו לחפש אחריו וכך נמצא הרכב בתוך הוואדי.

נתי דנה, חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "מדובר ברכב שנפל לוואדי בחניון מול אוניברסיטת חיפה. יחד עם חובשים נוספים ירדנו לשטח והוצאנו את הפצוע על גבי אלונקה אל האמבולנס שחיכה בחניון למעלה. הוא היה ללא הכרה".

יצוין כי בשעות אלו נסיבות האירוע בבדיקה.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים