חדשות בארץ

אסון מחריד: פעוט נחנק מחול בגן הילדים

פעוט כבן שלוש נחנק במהלך משחק בחול בחצר גן הילדים. לדברי המשטרה: "הוא ניגש אל הגננות כשפניו מלאות בחול, ומיד לאחר מכן איבד את הכרתו"

ניידת משטרה בסמוך לגן הילדים (צילום: דוברות המשטרה)ניידת משטרה בסמוך לגן הילדים (צילום: דוברות המשטרה)
אא

אסון מחריד התרחש היום (ראשון) בקריית גת, כאשר פעוט כבן שלוש בלע חול רב ונחנק. הילד, בן למשפחה הנמנית על חסידי בעלזא, המתגוררת בקריה החרדית, פונה לבית החולים ברזילי תוך כדי החייאה, במצב אנוש, אך שם נקבע מותו.

חיים מצליח, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "קיבלתי טלפון מגננת שסיפרה כי אחד הילדים ששיחק בחול לא חש בטוב ונכנס חול לפיו. כשהגעתי למקום הילד כבר איבד את ההכרה והתמוטט. ביצעתי בו פעולות החייאה מתקדמות בסיוע מתנדבים נוספים".

אייל מור יוסף וקרן סלבודניק, פארמדיקים של מד"א, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שלוש מחוסר הכרה , ללא דופק וללא נשימה, אחרי שנחנק מחול. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, תוך כדי שאנחנו מוציאים לו חול מהפה. לבסוף הוא פונה במצב אנוש לבית החולים".

בהודעת המשטרה נמסר כי כפי הנראה מבירור ראשוני הילד וילדים נוספים שהו בחצר של הגן, ובשלב מסוים הבחינה העוזרת כי הילד ניגש אליה, בסיוע ילדים נוספים, כשפניו מלאות בחול. היא הכניסה את הילד לגן, ויחד עם עובדת נוספת, הן החלו לשטוף את פניו ופיו של הילד, אך הוא איבד את הכרתו. המשטרה עכבה שלוש גננות וכן את מנהלת הגן, אולם בתום החקירה שוחררו כולן למעצר בית למשך חמישה ימים".

במשטרה הדגישו: "בשלב זה אנו חוקרים את נסיבות המקרה הטראגי תוך איסוף עדויות וחקירת צוות העובדות במקום. לא ניתן להצביע בשלב זה על מה שגרם למותו של הילד".

תגיות:גן ילדיםחולחנק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה