תפילות מיוחדות

תפילה לקדושה והתקדשות

ריבונו של עולם! תציל אותי כי לבד אין לי סיכוי. ריבונו של עולם תעזור לי לשמור על פה נקי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! תציל אותי מלשון הרע, ורכילות, וכל מיני דיבורים לא טובים אחרים.

כי פתאום הבנתי שאם אני רוצה שהתפילות והבקשות שלי תתקבלנה, אני חייב לשמור על הפה שלי. כי פתאום הבנתי שאם אני לא רוצה שידברו עלי, כי זה פוגע עד מוות, אני לא יכול להרשות לעצמי לדבר על אחרים. ריבונו של עולם תעזור לי להתאפק. כי כל כך הרבה שנים לא נזהרתי, לא פחדתי מזה, אמרתי לעצמי שזה לא נורא, שאני לא מגזים, שהכל במידה, הרי צריך מידי פעם לדבר בבית, וקורים דברים בחיים, וקורים דברים בקהילה, וזה טבעי שמדברים, זה הרי חלק מהחיות של הבן אדם, אבל לא! אני לא רוצה! אני מפחד!אני רוצה פה נקי. אני רוצה שתקבל את התפילות ואת הבקשות שלי ואם הפה לא נקי איך זה יקרה?

ריבונו של עולם! תעזור לי כי זה קשה, כי יש דברים ששומעים ורוצים מיד לספר בבית, ויש כל מיני מצבים שכאילו לא מדברים אבל גורמים לשני שידבר וזה אסור באותה מידה, או שאומרים לעצמנו שהמטרה מוצדקת אבל בעצם זה לא, ועוד כל מיני פטנטים איך לעקוף את האיסור הנורא הזה.

ריבונו של עולם, תן לי כח להתאפק גם אם זה קשה. כי אם אני מדבר לא טוב על השני, אז כל הזכויות שלי עוברות אליו וכל העברות שלו עוברות אלי ואני מפחד מזה פחד מוות.

ריבונו של עולם! תציל אותי כי לבד אין לי סיכוי. ריבונו של עולם תעזור לי לשמור על פה נקי.

 

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! זכה אותי להיות בן אדם. כזה שמרוכז בתכלית ולא מתערבב איפה שלא צריך להתערבב, ולא אומר שום מילה מיותרת, ואיפה שצריך לעצום את העיניים אז לעצום, ואיפה שצריך לא לעצום עיניים אז לא לעצום ולא להתחמק מאחריות, כי אם כל אחד יחשוב שהשני יעשה אז אף אחד לא יעשה.

לרכישת הספר "אור האמונה – ליקוט תפילות"

תגיות:תפילהקדושה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה