חדשות בארץ

כתב אישום הוגש הבוקר נגד המטפלת המטלטלת, שגרמה לאשפוז הפעוט החרדי

הבוקר (ד') הוגש בפרקליטות המדינה כתב אישום נגד ה'מטפלת המטלטלת' מפתח תקווה, בחשד שטלטלה את הפעוט דניאל גרסון וגרמה לאשפוזו במצב קשה. בחסדי שמיים מרובים, דניאל הקטן שוחרר מבית החולים - אך כעת יצטרך לעבור שיקום ומעקב, כדי למחוק את הטראומה שחווה

עידן גרסון עם בנו הפעוט דניאל, ביום השחרור מבית החולים (צילום: שניידר)עידן גרסון עם בנו הפעוט דניאל, ביום השחרור מבית החולים (צילום: שניידר)
אא

הבוקר (ד') הוגש בפרקליטות המדינה כתב אישום נגד ה'מטפלת המטלטלת' מפתח תקווה, בחשד שטלטלה את הפעוט דניאל גרסון וגרמה לאשפוזו במצב קשה. בחסדי שמיים מרובים, ולאחר תפילות רבות – הצליח דניאל הקטן להתאושש כעבור שבועיים בבית החולים, ולשוב לאיתנו.

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי במרכז, וסעיפי האישום שבו כוללים תקיפת קטין וחסר ישע, גרימת חבלות והפרת החובה של האחראי לשמירה והגנה על חסר הישע.

המטפלת בת ה-58 ניהלה משפחתון פרטי בפתח תקווה, שבמסגרתו שהו שלושה פעוטות שהיו תחת השגחתה וטיפולה. לפי החשד עולה כי ההזק החמור שנגרם לפעוט, שהיה אז בן ארבעה וחצי חודשים – נגרם בעקבות טלטול חזק תוך הפעלת לחץ על בית החזה שלו.

כשאמו של דניאל הגיעה לקחתו מהגן, היא שמה לב מיד לשינוי בהתנהגותו של בנה השמח: מאוחר יותר סיפרה כי ראשו היה שמוט, הוא היה אפאטי אליה ופניו היו חיוורות מאוד.

בשימוע שהיה לה מול גורמי הפרקליטות, ניסתה המטפלת לטעון כי בידיה ראיות שמוכיחות כי דניאל הקטן אושפז לא בגלל שטולטל, אלא בשל מחלות מהן סבל וחיסונים שעבר, אולם הפרקליטות דחתה את טענותיה. "החלק הקשה אמנם מאחורינו וראינו ניסים גלויים, אבל אנחנו יודעים שיש עוד דרך ארוכה וממושכת של שיקום", סיפר האב עידן גרסון ל'כיכר השבת', לאחר שחרור בנו. "אנחנו מבקשים מהקב"ה שייתן לנו את הכוחות".

לדבריו, כעת יצטרך דניאל הקטן לעבור טיפולי שיקום ומעקב, כדי לוודא שלא ייוותר כל זכר לטראומה שחווה.

תגיות:תינוקותטלטולמטפלת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה