חדשות בעולם

"אימא מתה במקלחת, תוכלי לטפל בנו?" - גיבור בן חמש, הציל את חיי אמו

סלבטור סיסלי בן החמש מארה"ב - הפך בימים האחרונים לגיבור, ואף זכה לתואר 'כבאי של כבוד' מתחנת כיבוי האש המקומית בעירו, לאחר שתושייתו ומהירות מחשבתו – הצילה את חיי אימו קייטלין, שאיבדה את הכרתה במקלחת

סלבטור הקטן עם אחותו התינוקת בזרועותיוסלבטור הקטן עם אחותו התינוקת בזרועותיו
אא

סלבטור סיסלי בן החמש מארה"ב - הפך בימים האחרונים לגיבור, ואף זכה לתואר 'כבאי של כבוד' מתחנת כיבוי האש המקומית בעירו, לאחר שתושייתו ומהירות מחשבתו – הצילה את חיי אימו קייטלין.

הכל התחיל מדפיקה על דלתה של ג'סיקה פנויר, שכנתם של משפחת סיסלי. "פתחתי את הדלת ולא האמנתי למה שאני רואה", משחזרת ג'סיקה. "בפתח עמד סלבטור כשהוא מחזיק משהו שנראה כמו בובה".

סלבטור התחיל לספר מה קרה, אך שברי מילותיו הטעו את השכנה, עד כדי כך שחשבה שהוא מספר לה שכלבו מת. "אבל זה לא הסתדר לי", סיפרה ג'סיקה מאוחר יותר, למגזין הבריטי 'סאן'. ואז חזר הקטן על דבריו, ואמר: "לא הכלב מת, אימא שלי מתה במקלחת. את יכולה לטפל בנו?".

ג'סיקה מיהרה להזעיק את כוחות ההצלה, ואז התבררה התמונה לאשורה: אימו של סלבטור אכן איבדה את הכרתה במקלחת, וכשסלבטור קרא לה מספר פעמים והיא לא ענתה – הבין שמשהו קרה לה, אך לא איבד את העשתונות.

הוא עטף את אחותו התינוקת בת החודשיים בשמיכה, והרים אותה על זרועותיו בזמן שצעד במהירות לעבר בית השכנה.

כשכוחות ההצלה הגיעו, הם מצאו את קייטלין במקלחת, כשהיא מחוסרת הכרה והחלו לבצע בה פעולות החייאה. "לא רק שהוא הציל את חיי, סלבטור שלי לא מפסיק לשאול אותי בכל יום, אם אני כבר מרגישה בסדר, ואם אני חושבת שיהיה לי עוד התקף כזה. הוא שואל אותי אם אמות, ואני עונה לו שלא".

תגיות:הוריםאמריקהנסילדיםאיבוד הכרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה