חדשות בעולם

מסע הרג מזעזע בלאס וגאס: ישראלי בן 54 נדקר למוות

ישראל שוורץ בן ה-54, ישראלי תושב קריית טבעון שמתגורר עם משפחתו בלאס וגאס - נרצח על לא עוול בכפו. הרוצח נתפס

הרוצח, ריצ’י בריונס (צילום: משטרת לאס וגאס)הרוצח, ריצ’י בריונס (צילום: משטרת לאס וגאס)
אא

לא ברור מה הניע את ריצ'י בריונס בן ה-32, לצאת ביום רביעי שעבר למסע הרג בלאס וגאס, כשהוא חמוש בסכין קומנדו. בריונס דקר את האדם הראשון שנקרה בדרכו – ישראל שוורץ בן ה-54, ישראלי תושב קריית טבעון שמתגורר עם משפחתו בלאס וגאס, ובדיוק יצא ממסעדת הסושי שבה עבד.

על פי הדיווחים, בריונס נכנס לחנות לממכר תחמושת, וביקש לרכוש רובה. אולם כשבעל החנות ביקש ממנו לרשום את פרטי ההתקשרות עמו, איבד בריונס את הסובלנות וויתר על העסקה. תחת זאת ביקש מהמוכר סכין קומנדו – עמה יצא כאמור למסע ההרג.

כשפגש הרוצח בבריונס, לא חשב פעמיים: הוא שעט לעברו ודקר אותו מאחור פעמים ספורות. שוורץ, אב לשלושה שמתגורר בארה"ב עם משפחתו מאז שנת 1985, נפצע אנושות ואושפז בבית החולים. הוא עבר שני ניתוחים והיה שרוי בחוסר הכרה, עד היום (ג') לפנות בוקר, כשמת מפצעיו.

כעבור מצוד שנמשך שעות ספורות, אותר הרוצח ונעצר על ידי המשטרה המקומית. בחקירתו הודה בשורת מקרי אלימות, כולל אירוע דקירה שהתרחש בחודש נובמבר. בריונס אף הואשם בעבר בגניבת רכב, ואף ניסה להצית את עצמו בזמן שהשוטר בדק את פרטי הרכב. לפי שעה הועבר הרוצח להסתכלות פסיכיאטרית, עד למיצוי הדין עמו.

תגיות:פליליםלאס וגאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה