מעניין

ילד בן שמונה לקח את אחותו הקטנה למסעדה – כשהוא נוהג ברכב של אביו

לשאלתם של השוטרים השיב הילד שהוא בהחלט יודע לנהוג: הוא למד נהיגה מסרטונים באתר יוטיוב

  • כ"ד ניסן התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שוטרי משטרת מזרח אוהיו הופתעו מאד ביום ראשון האחרון כשהוזעקו על ידי עוברי אורח מודאגים למסעדה מקומית. אל המסעדה, כך דווח, נכנסו זה עתה שני ילדים קטנים – שהגדול בהם הוא זה שנהג את הרכב אל תוך החניה.

לשאלתם של השוטרים, השיב הילד בביטחון שהוא יודע לנהוג, והוא לוקח את אחותו הקטנה לסניף מקדונלד המקומי כדי לקנות המבורגרים לעצמם.

איך בדיוק הוא יודע לנהוג? גם על כך הייתה לבן השמונה תשובה ברורה. "ראיתי סרטונים ביוטיוב שמסבירים איך לנהוג", הוא הבהיר לשוטרים. "אני יודע בדיוק מה לעשות".

האח והאחות, התברר, התגנבו מהבית בחסות החשכה לאחר שהוריהם הלכו לישון.

במהלך הנסיעה לאורך שלושה קילומטרים אל המסעדה, הילד ניווט בהצלחה סביב משאיות, וחצה צמתים לפי כל הכללים. עוברי אורח מודאגים הזעיקו את המשטרה אחרי שהבחינו בדמות הקטנה ליד ההגה, אבל כולם הודו שהילד הקפיד לנהוג במהירות המותרת ולא עבר על אף אחד מחוקי התנועה.

כשהגיעו האח והאחות למסעדה, הילד השתמש בכסף מזומן מקופת החיסכון שלו כדי לשלם על ההמבורגרים. "עובדי המסעדה חשבו שההורים נמצאים בחלק האחורי של המסעדה, אבל כמובן שלא כך היה", מסביר קצין המשטרה ג'קוב קוהלר, שנמנה על השוטרים שהגיעו לברר את התעלומה.

ידיד של המשפחה שהיה באזור יצר קשר עם הסב והסבתא של הילדים, שבתורם יצרו קשר עם ההורים. האח והאחות אכלו את ההמבורגרים שלהם כשהם ממתינים לאבא ואמא לאסוף אותם.

נגד ההורים, אגב, לא תיפתח חקירה. השוטרים היו תמימי דעים בכך שהם לא יכלו לצפות יוזמה עצמאית כזו מצד ילדיהם. "אבל זה בהחלט היה מקרה מאלף" אמר קוהלר, והוסיף: "באופן שבו הטכנולוגיה עובדת היום, ילדים יכולים ללמוד הכל. הילד הזה למד מהאינטרנט איך לנהוג. הוא בטח הסתכל על סרטון חמש דקות וכבר הרגיש מוכן לצאת לדרך".

תגיות:יוטיובנהיגהילדיםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה