מעניין

משגעת את הרשתות החברתיות במזרח: הפרה האדומה שנולדה עם עיוות על גבה

פרה אדומה שנולדה עם עיוות משונה על גבה, עושה שמות ברשתות החברתיות של המזרח הרחוק, ובפרט בסין. הפרה אמנם מתפקדת כרגיל ונותנת חלב, אך נולדה כשמתוך עמוד השדרה שלה מבצבצת גפה תחתונה בעלת פרקים וטלף

תמונת הפרה האדומה ה’מעוותת’, כפי שפורסמה בתקשורת הסינית (צילום: AsiaWire)תמונת הפרה האדומה ה’מעוותת’, כפי שפורסמה בתקשורת הסינית (צילום: AsiaWire)
אא

פרה אדומה שנולדה עם עיוות משונה על גבה, עושה שמות ברשתות החברתיות של המזרח הרחוק, ובפרט בסין. הפרה אמנם מתפקדת כרגיל ונותנת חלב, אך נולדה כשמתוך עמוד השדרה שלה מבצבצת גפה תחתונה בעלת פרקים וטלף. 

החוואי צ'ן מינגאו ממחוז קינגלומג שבסין, בעליה של הפרה, מספר כי כשנולדה עם המום המשונה בגופה - חשב להמיתה, אולם חזר בו לבסוף לאחר מחשבה רבה, ולא פחות מכך - כתוצאה מיצר הסקרנות שגבר עליו. "רציתי לחכות ולראות מה יצא ממנה", אמר באחד מהראיונות שנעשו עמו לאחרונה. 

מאז שהסיפור עלה לכותרות, ספקולציות שונות הועלו לגביו אך מומחים מקומיים לבקר מסבירים כי למרות שזה נראה כך כלפי חוץ - אין מדובר בעיוות גנטי. להערכתם מדובר בביצית של עובר תאום שלא התפתחה דיה ברחם, וכתוצאה מכך - רגלו של העובר התאום, צמחה על עמוד השדרה של הפרה. ולמרות החשש שעיוות זה עשוי לפגוע בבריאותה, מומחים מרגיעים ואומרים כי אין לעיוות כל השפעה בפן זה, ומלבד הפגם ה'חיצוני' - הפרה בריאה לחלוטין ומתפקדת ככל פרה אחרת. 

תגיות:פרה אדומהסיןעיוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה