מעניין

התיש ישן בסלון הבית – והציל את כל המשפחה ממוות

אביגיל ברוס קיבלה בשבוע שעבר תיש ליום ההולדת שלה. בשבת האחרונה הוא הציל את חייה ואת חיי הוריה

  • כ"ב ניסן התשע"ז
התיש התיש
אא

ניק ברוס לא היה ממש מרוצה כשביתו בת העשר, אביגיל, קיבלה בשבוע שעבר מתנת יום הולדת בלתי שגרתית: תיש.

"ממש לא התלהבתי ממנו", אמר ברוס, והורים ברחבי העולם מן הסתם מזדהים איתו. ובכל זאת, הוא הצהיר בריאיון לתקשורת בסוף השבוע: "התיש, ספידי, יישאר איתנו לנצח!"

מה גרם לשינוי דעתו של ברוס? ובכל, יומיים אחרי שספידי התיש בא לגור בבית משפחת ברוס בארקנסו, הוא הצליח להציל ממוות את כל בני המשפחה.

בשבת האחרונה, אביגיל ישנה בסלון ביחד עם ספידי, כשלפתע התיש העיר אותה כשהוא קופץ על הרגליים שלה. "לא הבנתי מה הוא רוצה, אבל אז הסתכלתי וראיתי שמסביב הכל עשן", היא סיפרה לתחנת הטלוויזיה המקומית. אביגייל רצה לחדר בו ישנו הוריה והעירו אותם. "היא אמרה שהכל עשן והיא לא יכולה לנשום", אמר אביה, ניק. "כשקמתי ראיתי אש מתקרבת לבית". התברר כי המוסך עלה בלהבות, אבל בני המשפחה הצליחו לקפוץ מחלון חדר השינה אל המדשאה בחוץ וכך ניצלו. מכבי האש הופיעו תוך דקות ספורות וכיבו את הדליקה, אם כי העשן והאפר גרמו נזקים בכל חלקי הבית.

לא משנה אילו רהיטים או חפצים חדשים יקנו עכשיו בני משפחת ברוס – התיש ספיד יישאר איתם, הם מצהירים. "הוא פשוט ידע מה לעשות", אומרת אביגיל בהערצה. היא נאלצה להיפרד לזמן מה מספידי שמתארח באורווה של חברים בעוד היא והוריה שוהים אצל חברים אחרים עד שיהיה ניתן לחזור לבית, אבל היא מחכה בקוצר רוח לאיחוד עם החבר החדש שלה. "מזל שקיבלתי אותו ליום ההולדת או שלא היינו חיים היום", היא אומרת. "ספידי הוא מתנת יום ההולדת הטובה ביותר שקיבלתי אי פעם".

 

תגיות:מוותתיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה