חדשות בעולם

דיווח: אסד מסתתר בבונקר תת קרקעי בשל איומי ארה"ב

בשל איומי ארה"ב – אסד חושש לחייו ומסתתר בבונקר תת קרקעי, נמנע מלהשתמש באמצעים טכנולוגיים מחשש שיאותר ויחוסל ע"י ארה"ב

  • י"ג ניסן התשע"ז
אסד (צילום ארכיון: פלאש 90)אסד (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

כלי תקשורת בעולם הערבי מדווחים, כי מאז תקפה ארצות הברית את המחנה הצבאי ממנו המריאו המטוסים שהפציצו בנשק כימי את בית החולים בעיר חמה – ירד הנשיא אסד למחתרת.

לאחר התקיפה הכימית באידליב, הגיבה ארה"ב בחומרה: ביום שישי האחרון הורה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לתקוף ב-59 טילי טומהוק את הבסיס הסורי שממנו יצאה לפועל המתקפה הכימית במחוז אידליב בצפון סוריה.

נוסף על כך, טראמפ הבהיר בפני הקונגרס כי ארצות הברית לא תהסס לתקוף שוב מטרות בסוריה במידת הצורך. "פעלתי לפי האינטרסים הביטחוניים החיוניים של ארה"ב, ולא נהסס מלבצע פעולות נוספות במידת הצורך, במטרה לקדם את האינטרס המדיני החיוני שלה", אמר הנשיא בנאומו בקונגרס.

גם שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, מסרה כי ארה"ב מעוניינת בסילוקו של אסד מהשלטון. "ארצות הברית לא רואה אופציה לפתרון אפשרי בסוריה כל עוד אסד בשלטון". במידה והדיווח אכן מבוסס, לא מן הנמנע כי לדבריה של השגרירה השפעה על תחושת הביטחון העצמי של הנשיא הסורי".

בעקבות כך, ירד אסד למחתרת. על פי הדיווח בכלי תקשורת בלבנון, ביומיים האחרונים נמנע אסד משיחות טלפוניות, ואף נמנע מלהשתמש בכל אמצעי טכנולוגי, כלי התקשורת ציינו כי לכל אורך שש שנות הלחימה בסוריה, גם ברגעים בהם היה נדמה כי הכרעתו היא שאלה של זמן, נמנע הנשיא מלרדת למחתרת ולהסתתר מחשש לחייו.

תגיות:אסדסוריהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה