חדשות בעולם

כמו באגדות: נמצאה ילדה שגדלה עם קופים

ביער בצפון הודו נמצאה ילדה שגדלה בחברת קופים. בבית החולים שקיבל את הילדה סיפרו: "היא לא ידעה לדבר, הלכה על ארבע ואכלה מהרצפה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ילדה קטנה כבת 10 מצליחה להסעיר את הודו. הילדה, שזהותה אינה ידועה, נמצאה בחודש ינואר האחרון ביער קטרנייה גאט שבצפון הודו, ולא ברור כמה זמן שהתה שם.

הילדה אותרה על ידי השוטרים כשהיא אינה דוברת שפה אנושית וכפי הנראה גודלה על ידי הקופים – כך על פי דיווח של העיתון ההודי 'טיימס אוף אינדיה'. במשטרה ציינו כי הם שמעו על היותה ביער מחוטבי עצים שדיווחו להם על כך ומיד הם הגיעו לחלץ אותה.

על החילוץ מהיער סיפר שוטר בשם סורש ידב: "חוטבי העצים סיפרו לנו שהילדה הייתה ערומה והרגישה דווקא בנוח בחברת הקופים, אולם כשהם ניסו להציל את הילדה הקופים הבריחו אותם, ולכן אנחנו נכנסנו לתמונה. הבאנו שוטר שקרא לילדה ואז הוא הותקף על ידי הקופים שצווחו לעברו, אך לאחר מאמצים רבים הוא הצליח לחלץ אותה ולהימלט בניידת המשטרה, תוך כדי שהקופים רודפים אחריהם".

הילדה פונתה לבית החולים בעיירה ברייש במדינת אוטר פרדש שבצפון הודו ומאז עברה טיפולים ממושכים. ראש הצוות הרפואי בבית החולים סיפר שהיא התנהגה בתחילה כמו בעל חיים – לא דיברה, הלכה על ארבע ואכלה מהרצפה. היא גם חששה מעט מבני אדם. אבל כיום, אחרי טיפול ממושך, היא כבר מסוגלת ללכת על שתיים, מגיבה לסביבה ואפילו מחייכת.

בינתיים לדבריו, היא אינה מדברת, אך מתקשרת עם הסביבה ומצליחה להגיב לנאמר לה.

בשלב זה מנסה המשטרה לקבוע את זהותה של הילדה ולהבין מיהם הוריה ואיך הגיעה ליער.

תגיות:קופיםהודו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה