חדשות בארץ

אביו של הנרצח בהספד מצמרר: "הרגשתי בליבי שתיעקד"

אלפים ליוו הערב את אלחי טהרלב שנרצח בפיגוע הדריסה. אביו ספד לו: "הרגשתי בלב שלי שתיעקד". אמו ריגשה: "השארת לנו אתגר גדול"

האב בהספדו המצמרר (צילום מסך)האב בהספדו המצמרר (צילום מסך)
אא

אלפים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לחייל אלחי טהרלב שנרצח היום (חמישי) בפיגוע דריסה  בצומת עופרה. הלווייתו התקיימה בשעות הערב בהר הרצל, ובין המלווים היו חבריו ליחידה, מכרים ושכנים מהיישוב טלמון, וכן גם בני משפחתו, הוריו וששת אחיו בני ה-8 עד ה-26.

אביו, הרב אוהד טהרלב, ספד לו: "השפרצת אור וחיים", הוא אמר. "היה לך חיוך שהמיס את הלבבות. החן והקסם שלך לא השאירו אף אחד ללא חיוך. אנחנו מסרבים להאמין. נפרדים ולא נפרדים. היית מלאך ונלקחת כמלאך".

האב גם סיפר בכאב: "אני זוכר את הברית שלך. לא הסכמת להיעקד. ניחנת בכל הכוח והוא היה חייב לתפוס אותך חזק. כבר אז הרגשתי עמוק בלב שלי שתיעקד. היית צמא לאלוקים ולכל מה שיש בו חיים. לניגונים ולשירים. אהבת לצייר על כל דבר בחומר ורוח. הייתה לך נשמה של אמן".

אמו של אלחי ספדה לו גם כן: "אהוב שלנו. לפני 21 שנה פחות חודש קיבלנו פיקדון – קסם של ילד עם נשמה אמתית, ועכשיו אנחנו נדרשים להחזיר את הפיקדון. בלתי נתפס שאתה לא אתנו. במבטך מאיר ובנוכחות שלך גרמת לעולם להיות מקום יותר שמח, טוב ומואר. אני מודה לקב"ה על הזכות להיות אמא שלך".

עוד היא הוסיפה: "היית ילד של ניגון וריקוד, מלא בעולמות של דמיון. ילד של כתיבה, יצירה ולימוד. מותך הוא אבידה ענקית – למשפחה, לחברים, ליישוב, לצבא , לעם ישראל ולעולם. אני רוצה להודות לך על כל המתנות שהענקת לנו בהיותך, ומתפללת שנצליח להמשיך לשמר את הייחודיות שלך גם כשהגוף כבר לא אתנו. השארת לנו אתגר גדול".

אחיו ואחיותיו של אלחי הקריאו הספד משותף: "איזה מוזר זה. כאילו עוד רגע תבוא לפה, תתבונן ותצטרף אלינו האחים לבמה. במקום שהוא כל כך שלך, שאתה כל כך שייך אליו. כל כך שייך אלינו". האחים העלו זיכרונות תוך כדי שהם מתייפחים בבכי ולבסוף חתמו את דבריהם: "העיניים שלך תמיד הבינו הכל גם בלי מילים. המנגינה שלך תמשיך להתנגן אתנו שנים".

תגיות:לוויהפיגועאלחי טהרלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה