חדשות בארץ

קידוש ה’ במכבסה: סכום עתק שנשכח בחליפה - הוחזר לבעליו

צוות העובדים במכבסת 'רובין' בבני ברק, קידש שם שמיים כאשר סכום עתק של כ-25 אלף שקלים שנשרו מאחת החליפות, הוחזרו לבעליהם. "קיימנו מצוות השבת אבדה בהידור, ומבחינתנו זו חובה בסיסית ומתבקשת", אמר הבעלים, נחמן אייזנברג

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

קידוש ה' במכבסת 'רובין' בבני ברק: בעיצומו של יום עבודה לחוץ, מצאו צוות העובדים סכום עתק של כ-25,000 שקלים, שבצבצו מכיס חליפה של איש עסקים, שנמסרה לניקוי יבש. 

הדבר הועבר לבעל המכבסה נחמן אייזנברג, וזה לא בזבז זמן יקר ומיהר להתקשר לאיש העסקים כדי להשיב את האבדה. "תוך כדי הפעלת אחת ממכונות הניקוי, נפל מאחד החליפות 'סטפה' של כסף", סיפר אייזנברג ל'בחדרי חרדים'. "בדקתי מה השם והטלפון והתקשרתי לאיש. בהתחלה הסתלבטתי עליו שמדברים ממפעל הפיס, אבל זה לא עבד. לבסוף סיפרתי לו שהוא שכח סכום כסף", חייך. 

איש העסקים לא היה מופתע כשקיבל את שיחת הטלפון הזו. "הוא קיבל את הבשורה ברוגע ובשלווה, ויגיע לקחת את הכסף בשעות הקרובות", אמר אייזנברג, שלדבריו זו אינה הפעם הראשונה שדבר מעין זה קורה אצלו. "קיימנו מצוות השבת אבדה בהידור, ומבחינתנו זוהי חובה בסיסית ומתבקשת. זו לא הפעם הראשונה שקורה לנו מקרה כזה. היו גם מקרים יותר הזויים, בהם אנשים שכחו סכומי כסף גדולים בהרבה, ודברים יקרי ערך".

תגיות:כסףאבדהקידוש השםמכבסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה