חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: חדר מיון חדש בן שתי קומות נחנך ב"שיבא"

מיכל האמוניה לא ימולא עד להכרעה סופית, רוסיה מאשימה את המורדים בהתקפה האכזרית אתמול, וסרביה תשלם פיצויים לניצולי השואה. כל מה שצריך לדעת

מרכז הרפואי "שיבא" (צילום: פלאש 90) מרכז הרפואי "שיבא" (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ירי אל הישוב שקד שבשומרון: בשבועיים האחרונים חווים תושבי הישוב שקד שבשומרון ירי צרורות לעבר בתיהם כמעט מדי לילה. בניסים גלויים אין נפגעים מהירי. להרחבה, לחצו כאן.

שני הרוגים בתאונת דרכים: תאונה קטלנית בצומת פרדסיה בכביש 4 בהתנגשות בין רכב פרטי לטרקטור. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שני הצעירים. הכביש נחסם חלקית.

ביהמ"ש העליון: אין למלא מחדש את מכל האמוניה - עד הכרעה סופית: בית המשפט העליון קבע כי אין למלא מחדש את מכל האמוניה במפרץ חיפה עד להכרעה סופית בנוגע לסגירתו. עוד קבע השופט שאף אוניה הנושאת את החומר לא תיכנס לחופי ישראל.

חדר מיון חדש המתפרש על פני שתי קומות נחנך במרכז הרפואי "שיבא": במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר נפתחה אתמול (שלישי) המחלקה החדשה לרפואה דחופה (מלר"ד), שנחשבת למערך המיון הגדול  בישראל. בית החולים מסר, כי בניגוד לכל מחלקות המיון בבתי החולים האחרים, המיון ב"שיבא" משתרע על שתי קומות, וכי הוא רואה בו "מהפכה" בכל הנוגע לשירות הרפואי".

"שניידר" יקבל במשותף מענק של 7 מיליון דולר לחקור יעילות לבלב מלאכותי: המכון לאנדוקרינולוגיה ולסוכרת במרכז "שניידר" לרפואת ילדים, ביחד עם המרכז הבינלאומי לסוכרת (IDC) במינאפוליס שבארה"ב, זכו במענק של כ-7 מיליון דולר לצרכי מחקר על הדור הבא של מערכת לבלב מלאכותי, המיועדת לטיפול באוכלוסיית מתבגרים וצעירים החולים בסוכרת מסוג 1.

 

חוץ

רוסיה על המתקפה באידליב: אסד הפציץ מאגרי נשק כימי של המורדים. במוסקבה יצאו להגנת דמשק ודובר מטעם משרד ההגנה טען כי חיל האוויר הסורי תקף מאגר גדול ששימש לייצור נשק כימי, שבו נעשה שימוש בחאלב. זאת בניגוד לטענות האופוזיציה והמערב, שלפיהן המשטר השתמש בגז סארין שהוביל למותם של יותר ממאה איש.

צפון קוריאה שיגרה לים טיל בליסטי: כמה ימים לפני פגישת טראמפ ונשיא סין שי, צבאות דרום קוריאה וארה"ב דיווחו שצפון קוריאה שיגרה טיל בליסטי מהחוף המזרחי של המדינה. בכיר בבית הלבן אמר מוקדם יותר: "השעון מתקתק, כל האופציות על השולחן".

סרביה מצטרפת להסכם השילומים: תפצה ניצולי שואה יהודים. מאז חתימת הסכם השילומים לניצולי השואה עם גרמניה בתחילת שנות החמישים, עוד ועוד מדינות ברחבי אירופה החליטו במהלך השנים לנסות  ולכפר גם הן על עוולות המלחמה. החל מהיום, גם סרביה מצטרפת למהלך, ותשלם כמעט מיליון יורו בכל שנה לקהילת השורדים מארצה.

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת והלחות תרד, ייעשה חם מהרגיל עד שרבי בכל חלקי הארץ. עד שעות הצהריים תנשבנה רוחות מזרחיות חזקות בצפון הארץ ובמרכזה. בצפון הארץ ייתכן אובך. בלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית. ברצועת החוף יתכן אד שיגביל את הראות.

חמישי: בהיר בדרך-כלל, הטמפרטורות ירדו במישור החוף ובשפלה אך יוסיף להיות חם מהרגיל ברוב אזורי הארץ. בדרום הארץ ייתכן אובך.

שישי: מעונן חלקית עם ירידה משמעותית של הטמפרטורות והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל בעונה. ייתכן טפטוף בעיקר בצפון הארץ.

שבת: מעונן חלקית עד בהיר עם עליה קלה בטמפרטורות בעיקר בדרום הארץ.

תגיות:תאונת דרכיםכותרות ב-60 שניותשיבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה