חדשות בארץ

איומי שווא בערבית: "פיגוע נגד כוחות הביטחון במזרח ירושלים"

פלסטינית בת 30 נעצרה בחשד שהתקשרה עשרות פעמים למוקד 100 של המשטרה, והתריעה בערבית על פיגועים שעתידים להתרחש במזרח ירושלים

  • ז' ניסן התשע"ז
כוחות הביטחון בפעילות (צילום: ארכיון)כוחות הביטחון בפעילות (צילום: ארכיון)
אא

פלסטינית בשנות ה-30 לחייה נעצרה בחשד שהתקשרה למוקד 100 של משטרת ישראל, והתריעה על פיגוע שעתיד להתרחש נגד אנשי כוחות הביטחון במזרח ירושלים.

בעקבות כל שיחת איום, הופעלו כלל גורמי המחוז בשטח, בוצעו סקירות ונבדקו חשודים עד שהמידע הוזם. לאחר עשרות שיחות כאלו החליטו במשטרה לעקוב אחר זהותה של המתקשרת. במסגרת החקירה אותרה המטרידה: אישה בשנות ה-30 לחייה, תושבת הכפר ענאתה הסמוך לירושלים.

המתקשרת נעצרה אמש (ראשון) והודתה בחקירתה במיוחס לה. בית המשפט האריך את מעצרה  עד ליום רביעי, וקבע כי היא תישלח להסתכלות. 

במשטרת ישראל אישרו את הפרטים וציינו כי הקשב המרכזי בגזרת ירושלים מופנה בראש ובראשונה למען ביטחון תושבי העיר ומבקריה, זאת לצד פעילות מניעה וסיכול כל נסיון או כוונות מגורמים שונים להוציא לפועל פיגועי טרור.

"בתוך כך כל אימת שמתקבל מידע, פניה ודיווח, מופעל מנגנון שלם של כוחות שפועלים בשטח באופן מיידי. הטרדות מעין אלו, מעבר לכך שמובילים להפעלת כוחות לשווא, פוגעים בשגרת החיים בעיר, וכנגד אירועים אלו נפעל ביד קשה", נמסר מהמשטרה.

חגים גדולים נחשבים תמיד לתקופה מועדת לפיגועים, בעיקר בגלל ההתקהלויות של מטיילים שנופשים, ופסח בפרט מהווה תקופה שהכוננות בה גבוהה. "נכון לעת הזו אנחנו לא מזהים הסלמה או גל שמסכן את ביטחון הציבור, אבל יחד עם זאת אנחנו מגבירים עירנות", הסבירו גורמים בכירים במשטרה. 

תגיות:משטרהמזרח ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה