חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: שני הפצועים מהפיגוע בירושלים שוחררו מבית החולים

משטרת ירושלים מגבירה כוננות, עלייה של 200% במספר המאובחנים באוטיזם, ואזהרה לסובלים מאלרגיה. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

אחרי שני פיגועים בבירה: משטרת ירושלים מגבירה כוננות לקראת פסח.

שני החסידים שנפצעו בפיגוע הדקירה בשבת – שוחררו: שני חסידי ברסלב שנפצעו בשבת באורח קל בפיגוע דקירה ליד שער שכם שוחררו, בס"ד, מבית החולים לבתיהם. השניים נדקרו בפלג גופם התחתון על ידי מחבל שחוסל בידי החיילים.

חנות הספרים שימשה לטרור: במבצע שהתקיים הלילה בשכם, נאטמה חנות ספרים אשר יוצרו בה חומרי נפץ וחומרי הסתה. כמו כן, כוח צה"ל הגיע הלילה לבית המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בירושלים.

בתוך עשור: עלייה של כ-200% במס' המאובחנים באוטיזם - מדו"ח של משרד העבודה והרווחה עולה כי מספר האנשים המאובחנים עם אוטיזם בישראל כמעט שילש את עצמו בין השנים 2007 ל-2016. ההסבר הוא ככל הנראה עלייה ביכולת האבחנה והמודעות.

אזהרה לסובלים מאלרגיה: איסוף מהמדפים של מזרקי "אפיפן" החשודים כפגומים. יצרנית ה"אפיפן" הודיעה על ריקול של מזרקי אפיפן ברחבי העולם וגם בישראל, זאת לאחר שנתגלתה תקלה בהפעלתם.

 

חוץ

דאעש פיתח פצצות שיכולות לחמוק מבידוק בנמלי תעופה - כך דווח היום ברשת CNN. מבדיקות הבולשת הפדרלית (FBI) עולה כי הפצצות מסוגלות לעקוף את בדיקות הביטחון בשדות התעופה המערביים.

עשרות קברים בבית קברות יהודי מהמאה ה-18 חוללו בכפר וולדוויס שבצפון-מזרח צרפת – כך דיווחה שלשום רשת "France 3". על פי הדיווח, 40 מתוך 50 המצבות הקיימות בבית הקברות נותצו או הופלו.

רוסיה מפתחת "טיל בלתי ניתן לעצירה"הטיל שיוכל להטביע ספינות מלחמה ונושאות מטוסים במכה אחת: רוסיה החלה בפיתוח טיל השיוט זירקון, שמהירותו פי 5 ממהירות הקול.

 

מזג האוויר

היום: גשם מקומי צפוי לרדת מצפון הארץ עד צפון הנגב. ייתכנו סופות רעמים בודדות וקיים חשש קל משיטפונות בבקעת הירדן, מדבר יהודה וים המלח. הטמפרטורות יוסיפו לרדת גם היום ויהיו נמוכות מהרגיל בעונה. הגשם ייחלש החל משעות אחר הצהריים. בלילה יהיה מעונן חלקית ויתכן גשם קל.

שני: מעונן חלקית עד בהיר. תחול עליה בטמפרטורות. בשעות הבוקר עדיין עשוי לרדת גשם קל.

שלישי: מעונן חלקית עד בהיר, הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת והלחות תרד. יעשה חם מהרגיל בעונה. החל משעות הערב הרוחות המזרחיות יתחזקו בהדרגה בצפון ובהרים.

רביעי: חם מהרגיל עד שרבי ברוב האזורים. אולם, החל משעות אחר הצהריים יחדור אוויר קריר ולח למישור החוף, השפלה וצפון הנגב.

תגיות:כותרות ב-60 שניותפיגוע דקירהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה