פעילות הידברות

ההתגייסות בהידברות לחלוקת סלי מזון נמצאת בעיצומה. ומה אתכם?

בהידברות, לא עסוקים רק בלתת מזון לנשמה, אלא גם לגוף. כך נערכים, בין היתר, למיזם הענק של חלוקת קמחא דפסחא לכל רחבי הארץ - לכל מי שזקוק. חלוקת המזון כבר החלה, והיא תימשך עד ערב החג. בהידברות התחייבו כבר למאות משפחות, וישנן רבות שממתינות בתור וזקוקות לעזרה

  • י"א תשרי התשפ"ג
אא

בהידברות, לא עסוקים רק בלתת מזון לנשמה, אלא גם לגוף. כך נערכים, בין היתר, למיזם ענק של חלוקת קמחא דפסחא לכל רחבי הארץ - לכל מי שזקוק.

כמו בשנים עברו, גם כעת, לקראת ימי הפסח, מתגייס הארגון לטובת אלפי הפניות המגיעות אליו בכל יום, בבקשה לעזרה כלכלית לקראת החג", מסביר מוטי מנדל, מנהל פרוייקטים בהידברות. "כבר התחלנו להיערך מבעוד מועד לקניית מצרכי המזון הנדרשים, ולחלוקת סלי מזון של 'קמחא דפסחא'. השאיפה שלנו לסייע לכל המשפחות הנזקקות, על מנת שיוכלו לעבור את החג בשמחה ומתוך שפע כלכלי".

בהידברות מקפידים מאד שהכסף לא ילך לחינם, ולא יגיע למי שלא זקוק לו. כל המעוניין להיעזר במתן הקמחא דפסחא, צריך למלא טופס מפורט על מצבו, ועובדת סוציאלית מוסמכת מוודאת שהפרטים נכונים, ואכן מדובר בנזקקים. לאחר שעשתה זאת, היא מעבירה את הטפסים המתאימים לוועדה מיוחדת, שבה יוחלט כמה לתת, כיצד לתת ומה לתת.

אחד הדברים המיוחדים במערך הנתינה של הידברות, הוא האופן שבו הדבר נעשה. הנתינה מתבצעת בהתאם לצרכים של הנזקק. לא לכל אדם מתאים לעמוד ולאסוף ירקות מארגזי חלוקה ברחוב, ולקבל תיוג של 'נזקק'. ישנם כאלו שיעדיפו לקבל תלושים ולקנות בעצמם את המצרכים בצורה מכובדת. אחרים צריכים שיביאו להם מצרכים ספציפיים עם שירות 'אקסטרא' של משלוח עד הבית, קשישים וסיעודיים.

חלוקת המזון כבר החלה והיא תימשך עד ערב החג. בהידברות התחייבו למאות משפחות, וישנן משפחות רבות שממתינות בתור.

להצטרפות ותרומת סל מזון במסגרת קמחא דפסחא - הקליקו כאן.

פתחו את הלב גם השנה, ותרמו למשפחות שמחכות שמישהו יאיר להם את החג. לתרומות אונליין לחצו כאן. או חייגו 073-222121

תגיות:פעילות בהידברותסוכותסלי מזון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה