חדשות בארץ

הלילה: צה"ל תקף ברצועה. האם צפויה מערכה נוספת מול חמאס בקרוב?

צה"ל תקף והשמיד 2 תשתיות טרור של חמאס, כתגובה לירי שבוצע אמש לעבר יישובי עוטף עזה. "נהיה אריות בשדה הקרב", מאיים חבר הלשכה המדינית של חמאס

  • י"ח אדר התשע"ז
(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו הלילה (חמישי) שתי תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. כך נמסר מדובר צה"ל.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע אמש לעבר יישובי עוטף עזה.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל תקף והשמיד באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שתי תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע אמש לעבר יישובי עוטף עזה. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

בשבוע שעבר כוח צה"ל נטרל שני מטענים שהונחו ממערב לגדר המערכת בגבול רצועת עזה, במרחב האסור לשהייה ליד שכונת סג'עייה, ויועדו לפגוע בחיילים. איש לא נפגע.

בתקופה האחרונה שוגרו מספר רקטות לבר שטח ישראל. בכל הפעמים בחסדי שמים נפלו הרקטות בשטח פתוח ולא גרמו לנפגעים ואף לא לנזק. רקטות התפוצצו במועצה האזורית חוף אשקלון, שער הנגב, אשכול ואילת. בכל הפעמים הגיב צה"ל בחומרה ותקף עמדות שונות של חמאס ברצועה.

האם ירי הרקטות, שהתגבר לאחרונה, מצביע על נכונותה של תנועת חמאס ליזום מערכה נוספת? מסתבר שלא. הוכחה לכך ניתן למצוא בדבריו של ח'ליל אל-חיה, חבר הלשכה המדינית של חמאס, שאמר לעיתון "פלסטין" כי חמאס אינה חותרת למלחמה, והיא עוסקת "בהגנה על העם הפלסטיני למקרה שבו ישראל תיזום מלחמה".

במסר ישיר לישראל אמר אל-חיה: "אנו דבקים בעקרונות הפסקת האש משנת 2014, ואולם אם תיכפה עלינו מלחמה אנו נהיה אריות בשדה המערכה".

תגיות:צה"לעזהחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה