חדשות בארץ

משפחת אזריה במסיבת עיתונאים: "התקשורת סיקרה את הפרשה באופן לא הוגן"

משפחתו של אלאור אזריה הגיעה למשכן הכנסת, ופנתה לח"כים, לראש הממשלה ולנשיא המדינה בקריאה להחזיר את אלאור הביתה

  • י"ז אדר התשע"ז
צ'ארלי אזריה (צילום: פלאש 90)צ'ארלי אזריה (צילום: פלאש 90)
אא

משפחת אזריה ערכה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים בפתח משכן הכנסת. אביו של אלאור, צ'ארלי, אמר בכאב: "הפכו אותנו לאויבי העם וזה לא נכון אנחנו אוהבים את העם ואת המדינה ואת הארץ", אמר. "ציירו אותנו בתקשורת כאנשים שלא מן השורה אני מרגיש היום בדיוק מה שמרגיש ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו. כמו שמשפילים אותו ואת רעייתו. הפכו אותנו לאויבי העם ולא כך: אנחנו אוהבים את המדינה ואת העם. אנחנו כרגע ממשיכים בערעור על פי המלצות עורכי הדין, ואנחנו נמשיך כך, אלא אם מישהו יתעורר בצמרת".

אזריה המשיך בדבריו, וטען כי כלי התקשורת סיקרו את הפרשה באופן לא הוגן: "אני רוצה שיבינו כל יפי הנפש שמשפילים את הבן שלי בתקשורת. בושה להם. כי בזמן שהם בבית עם האישה שלהם הבן שלי שמר כמו כל חיילי צה"ל הגיבורים".

"אני פונה לכבוד נשיא המדינה: אדוני, אתה אמרת שצה"ל הוא צבא העם", אמר צ'ארלי. "היום העם פונה אליך וזועק לשחרר את אלאור. זה רצון העם לא לשכוח שאלאור הוא חייל בצה"ל הוא ילד, שהתגייס והתנדב לשרת את המדינה ולהגן על כל אזרחי מדינת ישראל".

אושרה, אמו של אלאור, אמרה בהתרגשות: "שלחתי את הבן שלי לשרת את המדינה ולהגן על המדינה ואני דורשת אותו חזרה הביתה. שנה שאנחנו עוברים סבל, שנה שהילד סובל. תחזירו לי את הילד שלי. הוא חף מפשע. אני פונה לכולם, אפילו למפקדים שלו שבגדו בו וזרקו אותו בזירה".

תגיות:אלאור אזריהצ'ארלי אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה