חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ניו יורק חסרת אונים מול איתני הטבע

הוריו של אזריה במסיבת עיתונאים, אזרחים מעל גיל 80 לא ייאלצו להמתין בתור, וארה"ב דורשת מירדן את הסגרתה של המחבלת מהפיגוע בסבארו. כל מה שצריך לדעת

(צילום ארכיון: shutterstock(צילום ארכיון: shutterstock
אא

חדשות

משפחת אזריה במסיבת עיתונאים: הוריו של אלאור אזריה ייפגשו הבוקר עם סגנית יושב ראש הכנסת נאווה בוקר והשר איוב קרא. מיד לאחר מכן יקיימו מסיבת עיתונאים מחוץ למשכן הכנסת.

שגריר ארה''ב בישראל לשעבר: טראמפ היה מעוניין להעביר את השגרירות לירושלים - אך שינה החלטתו.

מליאת הכנסת אישרה פה אחד: אזרחים ותיקים מעל גיל 80 לא יצטרכו עוד להמתין בתור לקבלת שירות ציבורי או בתורים באוטובוס, ברכבת, במרכולים, בדואר, בבנקים ובקניונים.

 

חוץ

ניו יורק חסרת אונים מול איתני הטבע: מאות כבישים נחסמו, אלפי בתי"ס נסגרו ו-7,800 טיסות בוטלו או נדחו. על פי דיווחים, הסופה תשפיע בסך הכל על 50 מיליון תושבי אזור צפון-מזרח ארה"ב.

משרד המשפטים האמריקני ביקש אמש מממשלת ירדן להסגיר לידיהם את המחבלת אחלאם תמימי, שהיתה שותפה לביצוע הפיגוע במסעדת סבארו בחיפה ב-2001. 15 איש נהרגו בפיגוע, ובהם גם אזרחים אמריקנים.

אבו מאזן לשליחו של טראמפ: "הרשות מעוניינת למסד יחסים מועילים עם הממשל החדש בוושינגטון. ידם של הפלשתינים מושטת לשלום עם ישראל". הקונסוליה האמריקנית בישראל מסרה שאבו מאזן אמר עוד כי הוא מאמין שבהנהגתו של הנשיא טראמפ אפשר יהיה להגיע להסכם שלום היסטורי.

מובארק ישוחרר היום: בשבוע שעבר זוכה מובארק באופן סופי מאחריות להרג המפגינים נגדו בשנת 2011, והיום או מחר הוא ישוחרר ממעצרו.

 

מזג האוויר

היום: לקראת הצהריים בצפון הארץ יחל לרדת גשם לפרקים שיתחזק ויתפשט בהדרגה למרכז, מלווה בסופות רעמים יחידות. בצפון הנגב ירד גשם מקומי קל. קיים חשש לשיטפונות  בבקעת הירדן, מדבר יהודה וים המלח. הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה.

חמישי:  מעונן חלקית עד מעונן. בצפון הארץ ובמרכזה צפוי גשם מקומי ברובו קל.

שישי: מעונן חלקית. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. עד שעות הצהריים צפוי גשם מקומי קל בעיקר בצפון הארץ.

שבת: מעונן חלקית עד מעונן. תחול עליה בטמפרטורות. יתכן טפטוף.

תגיות:ניו יורקכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה