מעניין

מפתיע: מסעדה מציעה הנחה למשפחות עם ילדים מחונכים

בעל מסעדה שסבל מהרעש שגורמים ילדים שבאים עם הוריהם למסעדתו, נקט ביוזמה: הענקת הנחה למשפחות עם ילדים המתנהגים כראוי במסעדה

  • י"א אדר התשע"ז

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשהילדים משתוללים בבית, איכשהו ניתן להבליג על כך. כשהם מתפרעים בחוץ – זה כבר הרבה פחות נעים. נראה כי אין הרבה הורים שייהנו לשבת במסעדה עם ילדים בוכים, צועקים, רבים ומשתוללים. מסעדן באיטליה מצא פתרון מבריק לבעיה: הענקת הנחה למשפחות עם ילדים מחונכים.

ה'גרדיאן' הבריטי דיווח על היוזמה הייחודית: אנטוניו פרארי, בעל מסעדה בעיר פדובה באיטליה, שם לב כי כ-30% מההורים אשר סועדים בעסק שלו בצהריים לא מצליחים להשתלט על ילדיהם. כבעל עסק הוא הבחין במורת הרוח של הסועדים האחרים ושל צוות המסעדה, בשל הרעש שגורמים הילדים. הדבר המריץ את פרארי לחפש פתרון לבעיה.

כאשר משפחה שכללה זוג הורים ותשעה ילדים הגיעה למסעדה יום אחד, התרשם פרארי מהנימוסים וההתנהגות הממושמעת שהפגינו הילדים. לאות הוקרה, עם תום הסעודה, הוא תגמל אותם בהנחה של 5% מהחשבון שלהם. מאז, הציע פרארי עסקה זהה לשתי משפחות נוספות שילדיהן הפגינו נימוסים מזהירים.

המסעדן אמר לעיתון כי אין לו ילדים משלו, אבל הוא מרגיש "אחראי" על הילדים שלעתים קרובות נועלים את עצמם בחדר האמבטיה ורצים בין השולחנות במסעדה שלו.

ההורים מצדם, התרשמו מיוזמתו של פרארי. "אם הילדים שקטים, גם ההורים נהנים מארוחת הצהריים שלהם", צוטט אחד ההורים בכתבה.

תגיות:מסעדהאיטליההנחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה