מעניין

מרגש: שנה לאחר שאיבדו את שלושת ילדיהם בתאונה מצערת – ההורים זכו לשלישייה נוספת

הסיפור שלפנינו ממחיש את הניסים שמתרחשים בכל יום בעולם, ורק צריך לפקוח את העיניים ולהודות עליהם. כן, גם אם אין מדובר בגודל כזה של נס – יש לנו אינספור סיבות אחרות להודות על החיים שלנו, ועל הניסים הקטנים שאנו זוכים להם מדי יום ביומו

שלישיית הילדים שנהרגו בתאונה (צילום מסך)שלישיית הילדים שנהרגו בתאונה (צילום מסך)
אא

הסיפור שלפנינו ממחיש את הניסים שמתרחשים בכל יום בעולם, ורק צריך לפקוח את העיניים ולהודות עליהם. כן, גם אם אין מדובר בגודל כזה של נס – יש לנו אינספור סיבות אחרות להודות על החיים שלנו, ועל הניסים הקטנים שאנו זוכים להם מדי יום ביומו.

כשלקייל בנה מלאו חמישה אביבים, ביקשה אמא לורי לחגוג את יום הולדתו יחד עם אחיותיו הקטנות אמה וקייטי וסבתו, ביריד מקומי. כשהם מצוידים בהמון מצב רוח טוב, נכנסו בני המשפחה לאוטו, בדרכם למסיבה – אך למרבה הצער, לא הגיעו אליה. משאית שסטתה מהדרך התנגשה בעוצמה במכוניתה של לורי, וגרמה ללורי ולאמה סינדי לאבד את ההכרה. הילדים שישבו במושב האחורי נפגעו אנושות, והובהלו לבית החולים אך לא שרדו.

"אובדן ילדים הוא חוויה שאנחנו לא מאחלים לאף הורה בעולם. אי אפשר להכיל כאב כזה", אמר כריס האב, בראיון שנעשה שנה לאחר מכן. "למזלי לורי שרדה, אבל עברנו יחד תקופות לא פשוטות.  אני לא יודע איך החיים שלנו היו נראים היום, אלמלא זכינו לילדים נוספים".

"הכי קשה עבורי היה לשמוע את הקול של ילדי השכנים, כשהם הולכים לחוג או משחקים בחצר", משחזרת לורי. "בשכונה שלנו גרים המון ילדים בגילאים של קייל, קייטי ואמה – וכל מפגש איתם היה סוג של סיוט עבורנו. לא יכולנו להבין למה הם בחיים, והילדים שלנו לא".

לשאלה כיצד יוצאים ממצב כזה וכיצד רואים את האור למרות הכל, השיבו בני הזוג כי "בשלב מסוים, כשאתה מבין שאין לך מה לעשות עם הצער הזה, אתה רק רוצה להיות כבר מאחוריו ולהתרפא באמת. היצר של החיים חזק יותר מכל דבר אחר, ולנו יש את הבחירה אם לקום מהצער ולהחליט לקחת את החיים שלנו בידינו, או להמשיך לשקוע בו", אומר כריס.

איך איך ממשיכים בפועל? "שלושה חודשים אחרי שהצער ריסק אותנו בכל ההיבטים האפשריים, קיבלנו שתי החלטות משמעותיות בחיינו: האחת, להישאר זה עם זו ולשקם את היחסים בינינו בכל מחיר. השנייה, לנסות להביא ילדים נוספים לעולם", אומר כריס ולורי מוסיפה: "למרות הכאב, לא יכולנו לתאר את עצמנו כבני זוג ללא ילדים".

לורי וקייל התחילו בטיפולי הפריה, כשהכוונה שלהם להביא לעולם ילד אחד בלבד. וחודשים ספורים לאחר תחילת הטיפולים, התרחש הנס: "הרופא זימן אותנו לחדרו וחייך חיוך גדול כשבפיו בשורה: 'תאי הביצית התחלקו לשלושה. אתם יודעים מה זה אומר, נכון?', שאל אותנו. לא יכולנו להאמין שזה באמת קורה, אבל הרגשנו שזה סוג של סימן משמיים".

וכך, שנה בלבד לאחר מותם של קייל, אמה וקייטי – זכו לורי וכריס לחבוק בין ידיהם שלישייה נוספת בשם אשלי, אלי וג'ק. "המקום של קייל, אמה וקייטי שמור לעד בליבנו, ושום דבר לא ישנה את זה. אבל השלישייה השנייה בהחלט נתנה לנו סיבה טובה להמשיך להאמין בטוב של החיים. הם ממלאים את הלב שלנו בהרבה אהבה וצחוק, ואנחנו אסירי תודה על כך שזכינו בהם".

תגיות:תאונהנסמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה