חדשות יהדות

ראש הממשלה במכתב תנחומים לראש ישיבת פוניבז': "עם ישראל דואב על פטירתו של גדול בתורה ומושלם במידות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב תנחומים על פטירת הרב יעקב אדלשטיין: "עם ישראל דואב על הסתלקותו של תלמיד חכם עצום, גדול בתורה ומושלם במידות"

  • ד' אדר התשע"ז
הרב גרשון אדלשטיין (צילום: פלאש 90)הרב גרשון אדלשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

עם תום השבעה, שיגר היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב תנחומים לרב גרשון אדלשטיין, ראש ישיבת פוניבז', על פטירת אחיו, הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל.

ראש הממשלה פתח את מכתבו: "שמעתי בצער על פטירת יקירכם - הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל, שכיהן פאר ברבנות רמת השרון במשך 67 שנים. עם ישראל דואב על הסתלקותו של תלמיד חכם עצום, גדול בתורה ומושלם במידות".

"הרב אדלשטיין, יליד ברית המועצות, המשיך את דרכו של אביכם - הרב צבי יהודה אדלשטיין זצ"ל - כרבה של רמת השרון, הוא ידע למצוא מסילות ללבן של כלל האוכלוסיות בעיר, האיר פנים לכל אדם ושילב במובהק תורה עם דרך ארץ.

"הוא אף הקים ישבות חשובות ועמד בראשן ברמת השרון ובבני ברק. כמו כן שימש כרב ודיין בבני ברק, והוציא מתחת ידיו ספרים רבי ערך", כתב ראש הממשלה.

"כאוהב העם והארץ, הרב אדלשטיין גילה יחס של כבוד למדינת ישראל, הוא ניחן בצניעות מופלגת ונהג לעסוק בגמילות חסדים. בד בבד טיפח את משפחתו הענפה וחבק צאצאים רבים שהולכים בדרך התורה והיראה. ההמונים שהשתתפו בהלווייתו מעידים כאלף עדים על מעמדו הייחודי בקרב רבני ישראל".

את מכתבו מסיים ראש הממשלה: "בני משפחת אדלשטיין היקרים, לבי אתכם בשעה קשה זו. ואני מחזק את ידיכם ברגעי כאבכם. מי ייתן ובלע המוות לנצח. אני יודע שתשמרו את זכרו של הרב אדלשטיין זצ"ל ותנציחו את דמותו המאירה למען הדורות הבאים".

תגיות:הרב יעקב אדלשטייןביבי נתניהוהרב גרשון אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה